Farzanegan Pub Farzanegan DOI info@joce.ir mEDRA 20240329 DOI Registration 01
06 10.22034/zagros.2021.0811.0242 http://joas.ir/user/articles/3740 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>اخلاق در حسابداری</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>اخلاق در حسابداری</TitleText> 01 01 3740 zagros Publisher IR 01 3740 JB 1089 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>اخلاق در حسابداری</TitleText> 01 [1] صدیقیان، محمدجواد و ستوده نیا، سجاد و مولوی، محمد،1399،اخلاق در حسابداری،چهارمین کنفرانس مطالعات مدیریت اقتصاد و حسابداری صنعت محور،تهران،،،https://civilica.com/doc/1134438 [2] صدیقیان، محمدجواد و ناظمی، علیرضا و صابری، فرزین،1399،اخلاق در حسابداری،ششمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری،شیروان،،،https://civilica.com/doc/1113348 [3] صدیقیان، محمدجواد و زارع، مهدی و عابدینی، محسن و هیربد، سهراب،1399،نگاهی بر اخلاق در حسابداری،اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری،ساری،،،https://civilica.com/doc/1045402 [4] ودیعی نوقابی, متحدین, حسینی. (2013, June). تاثیر عوامل موثر بر تصمیم گیری اخلاقی حسابداران در ایران. در همایش الزهرا. [5] ثقفي علي, رحماني حليمه, رفيعي افسانه. آموزش اخلاق حسابداري در دوره کارشناسي.‎ [6] نمازی, رجب دری. (2019). تدوین سوگندنامه اخلاقی حسابداران ایران. فصلنامه حسابداری ارزشی و رفتاری, 3(6), 37-64. [7] 7رويايي رمضانعلي, رهنماي رودپشتي فريدون, جباري حسين. تاثير فرهنگ بر استنباط اخلاقي دانشجويان حسابداري. [8] حسینی, بابائی. (2019). ضرورت آموزش اخلاق و ارزش های اسلامی در برنامه درسی حسابداری دانشگاه ها. پژوهش حسابداری و حسابرسی, 9(1), 21-40. [9] فغانی, ثقفی, بشیری منش, نازنین. (2021). ارتباط سبک زندگی با اخلاق کاری حسابداران. اخلاق در علوم و فنّاوری, 15(4), 70-77. [10] خواجوی, شکراله, اعتمادی عیدگاهی, قدیریان آرانی, محمد حسین. (2020). اصول اخلاق اسلامی: چارچوبی برای تدوین آیین رفتار حرفه‌ای حسابداری. حسابداری، پاسخگویی و منافع جامعه, 10(3), 1-29.‎ [11] آرش محمدی ‌نافچی، شهناز علیخانی. (2021). اخلاق و فرهنگ در حسابداری. فصلنامه علمی تخصصی رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری(49)4، 49-64. [12] حاجی‌پور, برزگر, دکتر الهه. (2020). اهمیت اخلاق و رهبری اخلاقی حسابداران بخش عمومی. حسابداری سلامت, 9(1), 1-20.‎ [13] www.mahaksoft.com/36476/accountant-duties [14] www.sepidarsystem.com/blog/what-is-accounting [15] www.hesabdarebartar.com [16] www.fardadgroup.com [17] Adriana, P., Amalia, R., & Utami, K. (2020, April). Accounting Ethics Education in the Industrial Revolution 4.0: An Educators Perspective. In 1st Annual Management, Business and Economic Conference (AMBEC 2019) (pp. 21-25). Atlantis Press. [18] Rawdhan, A. A. A Review of Accounting Ethics. Journal for Research on Business and Social Science (ISSN (Online) 2209-7880), 3(3). 1 A01 محمد‌جواد صدیقیان، علی دهقانی محمد‌آبادی، سپهر اکبرپور محمد‌جواد صدیقیان، علی دهقانی محمد‌آبادی، سپهر اکبرپور C. محمد‌جواد صدیقیان، علی دهقانی محمد‌آبادی، سپهر اکبرپور 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0811.0327 http://joas.ir/user/articles/3741 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>یک رويکرد تلفيقی براي ارزيابی و رتبه بندی عوامل موثر بر عملکرد تولیدی صنایع کاشی درمحیط فازی QFD و AHP</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>یک رويکرد تلفيقی براي ارزيابی و رتبه بندی عوامل موثر بر عملکرد تولیدی صنایع کاشی درمحیط فازی QFD و AHP</TitleText> 01 01 3741 zagros Publisher IR 01 3741 JB 1089 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>یک رويکرد تلفيقی براي ارزيابی و رتبه بندی عوامل موثر بر عملکرد تولیدی صنایع کاشی درمحیط فازی QFD و AHP</TitleText> 01 [1] امامی، مسعود،(1397)،بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات شرکت های صادرکننده صنایع کاشی و سرامیک، کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری،تهران،،،https://civilica.com/doc/553582 [2] ایرانمنش، سوده و فرقانی، محمدعلی و رشیدی نژاد، مسعود، (1397) ،بررسی عوامل موثر بر توسعه محصول جدید در صنعت کاشی و سرامیک، اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی، تهران، https://civilica.com/doc/631388 [3] آقاجانی, حسنعلی و علی زارع شاهی، (1398) "ارزیابی عملکرد صنعت کاشی و سرامیک ایران با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها"(مطالعه موردی: صنعت کاشی‌سازی میبد)، دومین کنفرانس بین المللی تحقیق در عملیات ایران، بابلسر، دانشگاه مازندران. [4] تقی زاده،هوشنگ؛تاری،غفار.(1398)،"اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد شرکت های تولیدی با استفاده از روش حذف و جابجایی گزینه ها"، علوم مدیریت، پاییز 1398، سال ششم-شماره6 . [5] رئوفیان, احمدرضا, (1396) , بهینه سازی گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از برنامهریزی فیزیکی خطی )مطالعه موردی: مجتمع صنعتی اسفراین(, پایان نامه کارشناسی ارشد, دانشگاه تربیت مدرس, دانشکده مدیریت و اقتصاد [6] زارع مهرجردی, حسین, اولیاء, محمدصالح, تنها درودزنی, امیر, (1397) , ارزیابی و رتبه بندی اهمیت نسبی الزامات فنی محصول با تلفیق مدلهای QFD و DEA مطالعه موردی (صنعت کاشی و سرامیک)، شماره 23، صص 52-29 [7] زنجیرچی، احمد؛ حاجی زاده, الهام, (1397) , بکارگیری نظام شنیدن صدای مشتری در توسعه خدمت جدید سازمانهای خدمات اجتماعی با استفاده از مدل QFD فازی )مورد مطالعه: سازمان تامین اجتماعی استان یزد(, پایاننامه کارشناسی ارشد, دانشگاه علم و هنر وابسته به جهاد دانشگاهی [8] شاه بندرزاده, حمید و محبوبه کاظمی، (1396)، کاربرد مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن - فرایند تحلیل شبکه ای گروهی (BSC-GANP) در رتبه بندی شاخصهای ارزیابی عملکرد صنعت کاشی و سرامیک استان کرمان، هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تهران، گروه پژوهشی آریانا. [9] طبرسا، غلامعلی، خائف، احمدعلی،(1399)، نگاهی جدید به نظام ارزیابی عملکرد، ماهیت محتوی و کارکردها، مدرس، شماره 6 ص191-177 [10] عندلیب، داود ؛ مقتدری، علی اکبر، (1398)، بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة محصول سبز در صنعت کاشی استان یزد، تحقیقات بازاریابی نوین ، دوره 8، شماره 3 - شماره پیاپی 30، صص 59-78 [11] فندرسکی، فائزه ؛ زنگانه ، مهدی ؛ دیده خانی، حسین ؛ مهرانی، هرمز ،(1399)، واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی، مجله مدیریت بازاریابی، دوره 14، شماره 44 - شماره پیاپی 44، صص 1-24 [12] کاویانی، هوشنگ(1397)،"عوامل موثر بر ارتقا عملکرد سیستمهای تولیدی"، تدبیر،شماره23،صص 28-33. [13] کمالی اردکانی, علیرضا و علی مروتی شریف آبادی، (1398)، ارزیابی عملکرد صنعت کاشی و سرامیک استان یزد با استفاده از تلفیق تکنیکهای DEA , DEMATEL صنعت کاشی و سرامیک اردکان و میبد، کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع، تهران، شرکت مدیران ایده پردازان پایتخت ایلیا. [14] محمود آبادی، محمد ، انواری رستمی، علی اصغر، (1396)، ارزیابی عملکرد متوازن با تأکید بر شاخص های BSC (مورد:شرکتهای کاشی و سرامیک استان یزد)، تحقیق در عملیات و کاربردهای آن(ریاضیات کاربردی)، شماره 42 ، صص 95- 73 [15] نجفی پاشاکی، کورش(1397)، ارزیابی عملکرد کارخانجات سازمان اتکا با استفاده از مدل های کاربردی Topsis , AHP، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران [16] Asosheh, A., Nalchigar, S., Jamporazmey, M, (2016), Information technology project evaluation: An integrated data envelopment analysis and balanced scorecard approach. Expert Systems with Applications, 37(8),5931-5938. [17] Chyi chou, ying, chi sun, chia, yi yen, hsin,( 2017), evaluating the criteria for human resource for science and technology (hrst) based on an integrated fuzzy ahp and fuzzy dematel approach, applied soft computing, 12,64-71. [18] Hsuan Chen.L , Chu Weng. M,(2017), European Journal of Operational Research, An evaluation approach to engineering design in QFD processes using fuzzy goal programming models, (2006), No 172,pp 230–248. [19] Kilincci, O. & Onal, S.A., (2016), “Fuzzy AHP Approach for Supplier Selection in a Washing Machine Company”, Expert Systems with Applications, Vol 38, pp 9656-9664. [20] Kumar Mangla, S., Kumar, P. & Kumar Barua, M., (2017), “Risk Analysis in Green Supply Chain Using Fuzzy ANP Approach: A case study”, Resources, Conservation and Recycling. [21] Li, S. & Zeng, W., (2017), “Risk Analysis for the Supplier Selection Problem Using Failure Modes and Effects Analysis (FMEA, QFD,ANP)”, Journal of Intelligent Manufacturing. [22] Ling-Zhong, L., Huery-Ren, Y., Ming-Chao, W.,(2018) "Integration of Kano’s model into FQFD for Taiwanese Ban-Doh banquet culture", Tourism Management, pp 245-262. [23] Maurizio Bevilacqua, Filippo Emanuele Ciarapica, Barbara Marchetti, (2020) , Development and test of a new fuzzy-QFD approach for characterizingcustomers rating of extra virgin olive oil [24] Soner, S., Önüt, S., Tuzkaya, U., (2017), Evaluation and Selection of R&D Projects Using an Integrated BSC-DEA Methodology. 35th International Conference on Computers and IndustrialEngineerin 1 A01 محمدسعید مظفری مهر محمدسعید مظفری مهر C. محمدسعید مظفری مهر 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0812.0424 http://joas.ir/user/articles/3743 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر صادرات خشکبار با استفاده از روش AHP</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر صادرات خشکبار با استفاده از روش AHP</TitleText> 01 01 3743 zagros Publisher IR 01 3743 JB 1089 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر صادرات خشکبار با استفاده از روش AHP</TitleText> 01 [1] اسحاق زاده، رضا و حیدری، محمد،1396،بررسی تاثیر عوامل درونی و بیرونی بر عملکرد صادرات صنعت پسته. [2] اسدی فارسانی، محمود و مالکی، مجتبی، (۱۳۹6)، تاثیر ابعاد بازارگرایی بر عملکرد صادرات خشکبار در ایران،سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی،بندرعباس. [3] اسدی فارسانی، محمود و مالکی، مجتبی، (۱۳۹6)، تاثیر قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات خشکبار ایران،سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی،بندرعباس. [4] رسولی نژاد، احسان و طالبی، فائزه، (۱۳۹8)، رونق صادرات ایران تحت تحریم های غرب: مورد صادرات خشکبار ایران به فدراسیون روسیه،چهارمین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار،تهران. [5] سليمانی؛ یاسر، آزاد؛ ناصر (1396)، شناسایی و رتبه بندي عوامل موثر بر توسعه صادرات پسته ایران با روش تحليل سلسله مراتبی، پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، شماره 8 ، زمستان 1396 ،ص 24 -1. [6] کرباسی، علیرضا، توحیدی، امیرحسین، (1394)، عوامل موثر بر صادرات پسته ایران، تحقیقات اقتصاد کشاورزی، جلد 7، شماره 1، صص 112-91. [7] کرمپور، عبدالحسین و نصابی، وحیدرضا و احمدی، حیدر، (۱۳۹9)، ارائه مدل خوشه های صادراتی با رویکرد کارآفرینی بین المللی (موردمطالعه: صادرات محصول کشمش)،دومین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق،تهران. [8] محمدی.ح. سخی هانی، ف. 1394 .عوامل موثر بر صادرات پسته دایران. مجله تحقیقات اقتصاد کشاورزی، جلد7 ،شماره2 ، .63-81 صص [9] محمودی میمند، محمد، قربانی، علی، بخت آزمای بناب، محمد، (1390)، موانع پذیرش تجارت الکترونیکی در صنعت صادرات خشکبار مطالعه موردی استان آذربایجان شرقی، فراسوی مدیریت، سال پنجم، شماره 19، صص 210-179. [10] مدنی قمی، مسعود، (۱۳۹۰)، بررسی تأثیرات برنامه های توسعه صادرات دولت بر عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط با تأکید بر متغیر تعدیل کننده تجربه صادراتی (مطالعه موردی: شرکت های صادر کننده خرما، آجیل و خشکبار استان تهران) پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی. [11] نجفی، امیر و بیگی، جمال، (۱۳98)، شناسایی عوامل موثر بر صادرات خشکبار در ایران،ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار، تهران. [12] نوروزی، حسین و عبداله پور، سجاد و گنجعلی وند، سمیه و معصومی، سیده غزل، (۱۳۹7)، تاثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار. [13] همتی فر و حسین عابدی، (۱۳۹5)، رشد میزان صادرات خشکبار طی ده ماهه نخست ۱۳۹۵، مؤسسه آموزش عالی کار واحد خرم دره. معاونت بررسی های اقتصادی.. اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی تهران. [14] Deepika, M G, (2021), EXPORT PERFORMANCE AND FACTORS AFFECTING COMPETITIVENESS OF PLANTATION COMMODITIES IN INDIA, Centre for Development Studies, http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/566. [15] Mushair. Hasibullah, D. Murugananthi, (2020), A. Rohini, Export Performance and Trade Direction of Fresh and Dried Grapes (Raisin): Evidence from Afghanistan, Journal of Economics, Management and Trade, Page 37-44, Published: 24 June 2020 [16] Okoh. N. Rosemary. (2014); "Global Integration and Growth of Nigeria's Non-oil Exports", Department of Economics, Delta State University, Oxford, UK, March. 1 A01 نادیا نادری نیا، جهانگیر رجبی نادیا نادری نیا، جهانگیر رجبی C. نادیا نادری نیا، جهانگیر رجبی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0822.0540 http://joas.ir/user/articles/3745 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>ارزیابی مهارت‌های مدیریتی، توانمندی‌ها و الزامات مورد نیاز مدیران بیمارستان‌ها</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>ارزیابی مهارت‌های مدیریتی، توانمندی‌ها و الزامات مورد نیاز مدیران بیمارستان‌ها</TitleText> 01 01 3745 zagros Publisher IR 01 3745 JB 1089 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>ارزیابی مهارت‌های مدیریتی، توانمندی‌ها و الزامات مورد نیاز مدیران بیمارستان‌ها</TitleText> 01 [1] Asefzade S, Rezapour A. Healthcare Management. Tehran: Hadise Emruz; 2006. [2] Arab M, Zarei A, Rahimi A, Rezaian F, Akbari F. Analysis of factors affecting length of stay in public hospitals in Lorestan Province, Iran. Hakim Health Sys Res 2010; 12(4):27-32. [3] Ahanchian M, Zohor Parvandeh V. The relationship between managers’ managerial knowledge and organizational effectiveness and well-being of high schools in Mashhad. Education Research 2009; 5(18): 1-16. [4] Tabibi SJ, Nasiripour AA, Zahiri Abyaneh Z. Relationship between manager’s communication skill and staff motivation in Modarres hospital of Tehran. Hospital 2013; 12(2): 73-80. [5] Martell CR, Dougherty RM. The role of continuing education and training in human resource development: an administrator's viewpoint. Journal of Academic Librarianship 2010.; 4(3): 151-55 [6] Seyedjavadin SR, Amirkabiri A Comprehensive review of management and organization theory. 2th ed. Tehran: Elm and Adab2012.; Persian [7] Nwokah NG, Ahiauzu AI. Managerial competency and marketing effectiveness in corporate organization in Nigeria. Journal of Management Development 2008; 27(8):858-78. [8] Javani A, Abolhallaje M, Jafari J, Fazl Hashemi SME. Essential managerial skills for financial and budgetary management in medical universities: The top managers' perspective. Med J Islam Repub Iran. 2017; 31:90. PubMed PMID: 29951391. Pubmed Central PMCID: PMC6014756. Epub 2018/06/29. eng. [9] Afshari M, Honari H, Ghafouri F. A study of management skills (perceptual, human, technical) in managers of physical education departments of iranian universities. Sport Management (HARAKAT). 2010;-(5):105-25. English [10] Boucher BA CP, Fitzgerald WL, Hak LJ, Miller DD, Parker RB. A comprehensive approach to faculty development. Am J Pharm Educ 2006 Apr 15;70(2):27. [11] Farahi Bozanjan B. Designing of management development model for organizational managers. PhD. thesis: University of Tehran, 2002. [12] Worral L,Cooper C. Management skills development: a perspective on current issues and setting the futureagenda. Leadership & Organization Development Journal 2001; 22(1):34-39. [13] Soltani I. Measurement of philosophic mindedness of managers. Tadbir 1996; 62:16-19. [14] kaluzny AD warner DM WD, Zelman WN. Management of Health Services. Newgersy: Prentice Hall, 1994:14. [15] Kabeyi MJB. Organizational strategic planning, implementation and evaluation with analysis of challenges and benefits for profit and nonprofit organizations. IJAR. 2019;5(6):27-32. [16] Rai V. A study of management training and educational institutes in Pune to develop new instructional models, so as to meet corporate's future requirements of professional managers at the entry point [dissertation]. India: University of Pune;2007 [17] Rappe C, Zwick T. Developing Leadership competence of Production unit managers. Journal of Management Development 2007; 26(4): 312-30. [18] Chan DC. Core competencies and performance management in Canadian public libraries. Library Management 2006; 27(3): 144-53. [19] Levenson AR, Vander WA, Cohen SG Measuring the relationship between managerial competencies and performance. Journal of Management 2006; 32(3):360-80. [20] Hernandez–Marrero P. Determinants of selfperceived managerial effectiveness in the Canarian Health Service [dissertation]. Canada: University of Toronto; 2006. [21] Sadati E. The effect of managerial competencies government Brasrbkhshy (Security Manager Management institutes affiliated to Tehran:public Universities) [dissertation]. Tehran: University of Tarbiat Modares; 2010. Persian. [22] Motlagh ME, Nasrollahpour Shirvani D, Maleki MR, Tofighi S, Jafari N, Kabir MJ. Educational needs of top administrators and managers working at vice-chancelleries for health in Iranian Universities of Medical Sciences. Iranian Journal of Medical Education 2011; 11(5):515-25. Persian. [23] Phoosawad S, Fongsuwan W, Trimetsoontorn J. Leadership, management skill and organization innovation affecting auto parts organization performance. Research Journal of Business Management. 2014;8(2):70-88. [24] Katz D, Kahn RL. The social psychology of organizations. 1978. [25] Vafaee Najar A and at all.E valuation of managerial skills of department heads of universities of science Medical Journal of Mashhad University of Medical Sciences Vol. 63, No.2, P: 2309-2319 May-July 2020. [26] Shirzad Kebria B, Momeni A, Hashemnia SH. Identifying and Prioritizing the Educational Needs of the Hospital Administrators of Baqiyatallah in Human, Perceptual, and Technical Skills. Journal of Healthcare Management (Journal of Health System). 2017;8(2 (SERIAL 24)):77-93. [27] Zareiyan Jahromi A, Ahmadi F. Learning needs assessment in bachelor of nursing: a qualitative research. Iranian Journal of Medical Education. 2005;5(2):81-92. [28] Barati O, Khmernia M, Sadeghi A, Siavashi E., Skills, Skills, and Requirements for Maristan: A Study Journal of Qualitativ Research in Health Sciences 2016; 5. 17-28(1). [29] Khadka DK, Gurung M, Chaulagain N. Managerial competencies - A survey of hospital managers' working in Kathmandu valley, Nepal. Journal of Hospital Administration 2004; 3(1): 62-72. [30] Stefl ME. Common competencies for all healthcare managers: The Healthcare Leadership Alliance model. J Healthc Manag 2008; 53(6): 360-73. [31] Pillay R. The skills gap in hospital management: a comparative analysis of hospital managers in the public and private sectors in South Africa. Health Serv Manage Res 2010; 23(1): 30-6. [32] Tabibi SJ, Nasiripour AA, Zahiri Abyaneh Z. Relationship between managers communication skill and staff motivation in Modarres hospital of Tehran. Hospital 2013; 12(2): 73-80. [33] Chase LK. Nurse manager competencies [PhD Thesis]. Iowa, IA: The University of Iowa; 2010. [34] Zarei E, Farzianpour F, Pouragha B, Abbasi Borogeni P, Mohammadzadeh M. Managers' development needs assessment: perspective of middle managers of public hospitals of Tehran. Hospital 2014; 13(2): 29-36. [35] Rivkani F. Assessment of required management information of hospital managers of ministry of health and medical education in Tehran in 2000 [Thesis]. Tehran, Iran: Tehran University of Medical science 2020. [36] Filerman GL. Closing the management competence gap. Hum Resour Health 2003; 1: 7. [37] Salsali M, Parvizi S, Adib Hajbagheri M. Qualitative research methods. Tehran, Iran: Boshra Publications; 2003. [38] Farhangi A, Bazargan A, Tabibi SJ, Navipoor H. Moral and personal characteristics of hospital managers in interpersonal relationships: a qualitative approach. Iran J Med Ethics Hist Med 2010; 4(4): 42-55. [39] Vatten D, Kameron K. Solving the creative management. Developing Management Skills 2010; 7 (4): 81-9. [40] Truss C, Gratton L, Hope-Hailey V, et al. Paying the piper: choice and constraint in changing HR functional roles. Hum Resource Manage 2002 Apr; 12(2): 39-63 [41] Dowling PJ, Fisher C. The Australian Human Research professional. Asian Pacific Journal of Human Resources 1995; 12(6) 12-5. [42] Ricky GW. Management. 5th ed. USA: Houghton Mifflin Company; 2010. 25. [43] MZ. Kiaei, MR. Salari, R. Moradi. Assessment of effective management skills in managers of teaching hospitals in Qazvin University of Medical Sciences. JQUMS, Vol.18, No.5, 2014, pp. 51-56. [44] Roghani M. The relationship between the level management skills and effectiveness. 1st ed. Bojnoord, Iran: Nashre Danesh; 2011. 45-59 [In Persian] [45] Khodadadi F. The relationship between managers’ skills and effectiveness. 2nd ed. Tehran: Andishe;2004.78-92. UK, March. 1 A01 پیمان محمدی نصرآبادی، اباسط میرزایی پیمان محمدی نصرآبادی، اباسط میرزایی C. پیمان محمدی نصرآبادی، اباسط میرزایی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0824.0043 http://joas.ir/user/articles/3746 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>شناسایی عوامل موثر بر امکان بروز فساد مالی (مطالعه موردی: بانک های دولتی شهرستان جهرم)</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>شناسایی عوامل موثر بر امکان بروز فساد مالی (مطالعه موردی: بانک های دولتی شهرستان جهرم)</TitleText> 01 01 3746 zagros Publisher IR 01 3746 JB 1089 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>شناسایی عوامل موثر بر امکان بروز فساد مالی (مطالعه موردی: بانک های دولتی شهرستان جهرم)</TitleText> 01 [1] اوفه، كلاوس. (2006). چگونه مي توان به شهروندان اعتماد داشت؟ در پاتنام و ديگران، در سرمايه اجتماعي: اعتماد، دموكراسي و توسعه، تدوين كيان تاجبخش، مترجم افشين خاكباز و حسن پويان. تهران: نشر شیرازه. [2] بندورا، آلبرت.(1993). نظریه رهایی اخلاقی و یادگیری اجتماعی. ترجمه فرهاد ماهر. شیراز: رهگشا. [3] بهشتی، صمد و خان محمدی، احسان.(1399). بررسی وضعیت ادراک از فساد و عوامل مرتبط با آن. جامعه شناسی کاربردی. سال سی و یکم. شماره 4، 45-72. [4] بوردیو، پیر.(2010). نظریه کنش، دلایل عمللی و انتخاب عقلانی. ترجمه مرتضی مردیها(چاپ سوم). تهران: انتشارات نقش و نگار و موسس انتشارات فلسفه. [5] پارسونز، تالکوت.(1997). جامعه شناسی تالکوت پارسونز. ترجمه عبدالحسین نیک گهر. موسسه فرهنگی انتشاراتی تبیان، چاپ اول. [6] پورعزت، علی اصغر.(1390). میانی مدیریت دولتی. سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها. [7] نورعلی دخت، حمید (1396). شناسايي عوامل مديريتي مؤثر بر فساد اداري – مالي (مورد مطالعه ناجا). فصلنامه نظارت و بازرسی، سال یازدهم، شماره 41، از صفحه 13 تا 52. [8] خضری، محمد؛ تربتی مقدم، فرهاد و نظری، محمدرضا.(1396). شناسايي زمينه هاي فساد اقتصادي در مناقصه هاي دولتي. نشریه اقتصاد تطبيقي، پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات فرهنگي، سال چهارم، شماره 2، 1-24. [9] رحیمی، امین حسین؛ خوئینی، غفور.(1395). بررسی عملی وضعیت اجراي قانون ارتقاي سلامت نظام اداري و مقابله با فساد، دانش حسابداری، 62، 5-24. [10] زرندی، سعید؛ حمیدی حصاری، یاسین و معدنی، جواد.(1395). عوامل موثر بر بروز فساد اداری در سازمان های دولتی ایران. فصلنامه مجلس و راهبرد. سال بیست و چهارم. شماره 91، 165-202. [11] عابدی، حسن و زرندی، سعید. (1389). طراحی سیستمی به منظور اطمینان از صحت اموال اعلام شده توسط مسئولان(بررسی 11 کشور). پژوهش نامه پژوهشکده تحقیقات استراتژیک. شماره 52. [12] عبدالرحیمیان، محمد حسین؛ صادقیان، محمد. سلامت و فساد اداری و نظریه های مرتبط با آن. کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار. انجمن علمی بازاریابی ایران. تهران- بهمن 1397. [13] فرج پور، مجید.(1383). موانع توسعه: بررسی فقر، تبعیض و فساد. موسسه خدمات فرهنگی رسا. [14] قلی پور، آرین.(1390). مدیریت منابع انسانی، مفاهیم، تئوری ها و کاردبردها. سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها. [15] کریمی پور، عیسی و مهدوی، غلامحسین.(1396). شناسایی عوامل مؤثر بر فساد مالی کارکنان دستگاه هاي دولتی از دیدگاه حسابرسان دیوان محاسبات استان هاي فارس و کرمان. حسابداري دولتی. سال چهارم، شماره1، 73-86. [16] کیانی، پاکنوش و پورعزت، علی اصغر.(1392). بررسی عوامل موثر بر کاهش فساد مالی در سازمان های دولتی و موسسات پژوهشی. مطالعات کمی در مدیریت. سال چهارم. شماره 3، 19-46. [17] محمدی بارزیلی، خدیجه. صورآذر، توحید و صورآذر، پرویز. (1397). بررسی عوامل موثر بر فساد اداری در سازمان های دولتی در اداره صنعت، معدن و تجارت شهر اردبیل. رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری. شماره نهم. 94-104. [18] منصوری، فردین؛ حسینی قمی، مژگان و مصلحتی، حسین.(1397). زمینه های اجتماعی رواج فساد اقتصادی(مالی) و اداری شهرداری های مناطق و بانک ها(صادرات و پاسارگاد) در شهر تهران. مسائل اجتماعی ایران، سال نهم، شمارة 1. 101-123. [19] مهدوي، غلامحسین.(1396). شناسایی عوامل مؤثر بر فساد مالی کارکنان دستگاه هاي دولتی از دیدگاه حسابرسان دیوان محاسبات استان هاي فارس و کرمان. فصلنامه حسابداري دولتی سال چهارم، شماره 1 صص 73-86. [20] نورعلی دخت، حمید.(1396). شناسايي عوامل مديريتي مؤثر بر فساد اداري- مالي در ناجا. فصلنامه نظارت و بازرسی، سال یازدهم، شماره 41، 14-51. [21] Abraham, J., Kurniadi, M. A., Andangsari, E. W., Ali, M. M., Manurung, R. H., & Warnars, H. L. H. S. (2020). Prediction of guilt and shame proneness based on disruption to psychological contract: A new light for corruption prevention. Heliyon, 6(6), e04275.‏ [22] Blair,R.(2004). Public Participation: Two- Way Mirror. International Journal Of Social Economic, Vol.32.No.5. [23] Bougatef, K. (2017). Determinants of bank profitability in Tunisia: does corruption matter?. Journal of Money Laundering Control.‏ 22(4), 38-59.‏ [24] Chantziaras, A., Dedoulis, E., Grougiou, V., & Leventis, S. (2020). The impact of religiosity and corruption on CSR reporting: The case of US banks. Journal of Business Research, 109, 362-374.‏ [25] Cynthia;. (2014). A Contigency theory of corruoption: The effect of human development and national culture. The Social Science Journal, 42(1), 76-91. [26] Gorsira, M., Steg, L., Denkers, A., & Huisman, W. (2018). Corruption in organizations: Ethical climate and individual motives. Administrative Sciences, 8(1),4.‏ [27] Hofstede, G (1989) Organising for cultural diversity. European Management Journal, 7(4), 390-397. [28] Jain, P.K., Kuvvet, E. & Paganoc M.S. (2017). “Corruption’s Impact on Foreign Portfolio Investment”. International Business Review, 26,23-35. [29] Jancsics, D. (2019). Corruption as resource transfer: An interdisciplinary synthesis. Public Administration Review, 79(4), 523-537.‏ [30] Kaufmann, D; Gray, C;. (1998). Corruption and Development. Finsnce and Development, 35(1), 7-10. [31] Kearney, R. C., & Hays, S. W. (1994). Labor--Management Relations and Participative DecisionMaking: toward a New Paradigm. Public Administration Review, 54(1), 44-51 [32] Kohler, J. C., & Dimancesco, D. (2020). The risk of corruption in public pharmaceutical procurement: how anti-corruption, transparency and accountability measures may reduce this risk. Global Health Action, 13(sup1), 1694745.‏ [33] Luhmann, N (1982) The Differentiation of society, New York. [34] Tang, T. L. P., Sutarso, T., Ansari, M. A., Lim, V. K., Teo, T. S., Arias-Galicia, F., & Adewuyi, M. F. (2018). Monetary Intelligence and Behavioral Economics: The Enron EffectLove of money, corporate ethical values, Corruption Perceptions Index (CPI), nd dishonesty across 31 geopolitical entities. Journal of Business Ethics, 148(4), 919 937. 1 A01 محمد هادی قناعت پیشه محمد هادی قناعت پیشه C. محمد هادی قناعت پیشه 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0824.0133 http://joas.ir/user/articles/3747 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>مدیریت ارتباط مشتری (CRM) و رابطه آن با کسب مزیت‌رقابتی (مورد مطالعه: شعب پست بانک استان آ. شرقی)</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>مدیریت ارتباط مشتری (CRM) و رابطه آن با کسب مزیت‌رقابتی (مورد مطالعه: شعب پست بانک استان آ. شرقی)</TitleText> 01 01 3747 zagros Publisher IR 01 3747 JB 1089 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>مدیریت ارتباط مشتری (CRM) و رابطه آن با کسب مزیت‌رقابتی (مورد مطالعه: شعب پست بانک استان آ. شرقی)</TitleText> 01 [1] Abeer Khan, Dr. Nadeem Ehsan, Ebtisam Mirza, Sheikh Zahoor Sarwar (2012). Integration between Customer Relationship Management (CRM) and Data Warehousing. Procedia Technology 1: 239-249. [2] Ahn, Jeong Yong, Seok Ki Kim and Kyung Soo Han (2003). On the Design Concepts for CRM System, Industrial Management and Data Systems, 103(5): 324-331. [3] Ahooja, Steven H. (2001). The competitive advantage of organizational learning, Journal of Workplace Learning, Volume: 12, Issue: 2. [4] Akin, E. (2012). “literature Review and Discussion on Customer Loyalty and Consciousness” European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences (51). [5] Aksoy, L, Buoye, A, Aksoy, P, Lariviere, B, & keiningham, T, L. (2013). A cross-national investigation of the satisfaction and loyaly linkage for Mobile telecommunications services across eight Countries. Journal of Interactive Marketing, 27(1): 74-82. [6] Andersson, L., Stekovic, K., (2011) Factors associated with success and failure in crm systems use, School of business and Economics. [7] Atila Yuksel, Fisun yuksel, Yasin Bilim. (2009). Destination attachment: Effects on customer satisfaction and cognitive, affective and conative loyalty [8] Berry, L, L (1983) ", Relationship Marketing", in Berry, L, L., Shostack, G. L. and Upah, G. D.(Eds), Emerging Perspectives on Srevices Marketing. Chicago: American Marketing Association. 25-8 [9] Bobalca, Claudia, Cosmina Gatej (Bradu), Oana Ciobanu (2012) Developing a Scale to Measure Customer Loyalty, Economics and Finance, Volume 3: 623–628. [10] Borsaly, Azza E1 (2014) The Effect of Customer Relationship Management on Organizations performance and Competitive Advantage-Effect of Process and Information Technology, Proceedings of 9th International Business and Social Science Research Conference, 6-8. [11] Bose, R. (2020). Customer Relationship Management: Key Components for IT Success, Industrial Management and Data Systems, 102(2): 89-97. [12] Bowen, J.T., & Chen, S, L. (2001). The relationship between customer loyalty and customer satisfaction. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 13(5): 213-217. [13] Calof, J. L. Wright, S. (2008). Competitive intelligence: A practitioner, academic and interdisciplinary perspective, European Journal of Marketing, Vol.42, No.7: 717-730. [14] Jelena Cvijović1, Marija Reljić, Milica Kostić-Stanković (2017) Customer relationship management in banking industry: Modern approach, Journal Scientific Review, Available online: 10 October 2017. [15] Matiş, Ciprian and Liviu Ilieş (2015) Customer Relationship Management in the Insurance Industry, Procedia Economics and Finance 15 (2015): 1138-114. [16] Iriana, R. Buttle, F. (2007) Strategic, operational and analytical customer relationship management. journal of Relationship Marketing,5(4): 23-42. [17] Yong Ahn, Jeong & Ki Kim, Seok. (2006). On the design concepts for CRM system, Industrial Management & Data Systems; Volume 103, Issue 5. [18] Thomas Ritter, Jens Geersbro (2018) Multi dexterity in Customer Relationship management: Managerial implications and research agenda, Journal Industrial Marketing Management, (2018) 74-79 [19] Cook, J, wall, T. (1980), New work attitude measures of trust, organizational commitment and personal need non-fulfilment, Journal of Occupational psychology, 53: 39-52. [20] Simona-Mihaela, T. (2012). Antecedents and consequences of relationship quality. A case study of banking sector in Romania. Timisoara Journal of Economics, 5(18). [21] Reiny, Iriana, and Buttle, Francis (2007) 'Strategic, Operational, and Analytical Customer Relationship Management', Journal of Relationship Marketing, 5: 4, 23. [22] برجی نیا، فاطمه (1390). بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتریان و کیفیت خدمات شعب بانک تجارت شهر تهران، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور تهران [23] ترابی راد، تهمینه، رهنورد، فرج اله (1393). ارزیابی آمادگی پست¬بانک ایران برای اجرای نظام مدیریت ارتباط با مشتری، فصلنامه فرایند مدیریت و توسعه، 27(1): 72-55. [24] ¬تقوی¬فرد، محمد¬تقی؛ واقف کوهی، ماندانا و صالحی مقدم، شیوا (1394). تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)، مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، دوره 3، شماره 12: 77-95. [25] خانلری، امیر (1385) ارائه مدل مفهومی جهت سنجش بلوغ مدیریت، چاپ دوم، تهران، انتشارات نگاه دانش. [26] سالار، جمشید و سینا دبیریان (1392). نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بدست آوردن مزیت‌رقابتی مورد مطالعه: بانک سپه منطقه گیلان، اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار، همدان، شرکت علم و صنعت طلوع فرزین، دانشگاه بوعلی سینا. [27] شمسی ارمندی، نواب (1393). تأثیر مدیریت ارتباط مشتری (CRM) در رضایت و وفادار مشتری (مطالعه موردی شرکت مخابرات ایرانسل در شهر اصفهان)، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت، دانشگاه پیانور تهران. [28] صادقی، علی منصور؛ حسن زاده؛ علی؛ باقری، قدرت الله؛ امیری، علی نقی (1391). شناسایی عوامل درون و برون سازمانی مؤثر بر جلب رضایت مشتریان در بانک آینده، چهارمین کنفرانس بازاریابی خدمات بانکی، تهران، مرکز همایش بین المللی صدا و سیما. [29] عینی، حسین (1393). بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر کسب مزیت‌رقابتی (مطالعه موردی بانک ملت)، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی. [30] فضلی، صفر و رشیدی آستانه، متین(1393) نقش عوامل مؤثر بر موفقیت راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری در نمایندگی های فروش خودرو استان گیلان، فصلنامه مدیریت بازرگانی، 6(1): 144-125 [31] عرب، محبوب، شیرخدایی، م. فیروزجائی، ف. (1398). عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری، مجله مطالعات مدیریت گردشگری، دوره 14، شماره 45: 167-192. [32] محمودزاده، سمیه (1394). بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری بر کسب مزیت‌رقابتی در شعب بانک سپه شهر تهران، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی. [33] ملک زاده، غلامرضا (1389). هوش سازمانی؛ ابزاری قدرتمند در مدیریت شرکتهای دانش محورو فصلنامه تخصصی پارک‌ها و مراکز رشد. شماره 22 [34] موسی خانی، حقیقی، ترک زاده، محمد، سمانه (1391). ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانک‌های خصوصی) " مدیریت بازرگانی، دوره 4، شماره12، 164-147. [35] مهری، علی؛ خداداد حسینی، سیدحمید (1384). طراحي مدل مزيت رقابتي براي صنعت خودرو ايران، مدرس علوم انساني، دوره 9، شماره 39: 189-212. [36] نایب زاده، شهناز؛ پاکدل، محمدرضا؛ دهنوی، حسن دهقان (1390). ارزیابی تأثیر بازارگرایی، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار ( مطالعه موردی: گروه پوشاک پل)، مجله مدیریت بازرگانی، 1؛ 26-10. [37] هدایتی زفرقندی، احمد (1393). بررسی رابطه میان ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری با کسب مزیت‌رقابتی شرکت بیمه آسیا، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی. [38] ولی پور آرخلو، سارا ( 1393). شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در لباسهای ورزشی و بررسی ارتباطاتشان به کمک مدل تصمیم گیری دیمتل، مجله نساجی کهن، 4: 78-77. [39] یعقوبی، مریم، رهی، فاطمه و بهادری، محمد کریم (1394). بررسی وظایف و آثار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بیمارستان‌های منتخب شهر اصفهان، فصلنامه تحقیقات نظام سلامت، 11(1): 131-119. 1 A01 الهام علیزاده شبیلو، اکبر ولیزاده اوغانی الهام علیزاده شبیلو، اکبر ولیزاده اوغانی C. الهام علیزاده شبیلو، اکبر ولیزاده اوغانی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0904.0208 http://joas.ir/user/articles/3748 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>پارادايم های فلسفی پژوهش هاي رايج در بازارهای مالی با تأكيد بر شيوع بحران در بازارهای مالی</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>پارادايم های فلسفی پژوهش هاي رايج در بازارهای مالی با تأكيد بر شيوع بحران در بازارهای مالی</TitleText> 01 01 3748 zagros Publisher IR 01 3748 JB 1089 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>پارادايم های فلسفی پژوهش هاي رايج در بازارهای مالی با تأكيد بر شيوع بحران در بازارهای مالی</TitleText> 01 [1] Aalto, P. (2014) 'Energy market integration and regional institutions in east Asia'. Energy Policy, 74 91-100. [2] Aït-Sahalia, Y., Cacho-Diaz, J. and Laeven, R.J.A. (2015) 'Modeling financial contagion using mutually exciting jump processes'. Journal of Financial Economics, 117 (3), pp. 585-606. [3] Albert S. Kyle., Wei Xiong, (2002), ‘Contagion as a Wealth Effect’, The journal of finance, 56(4), pp. 1401-1440. [4] Ali, R., Afzal, M. and June, J. (2012) 'Impact of global financial crisis on stock markets: Evidence from Pakistan and India'. Journal of Business Management and Economics 3(7), pp. 275-282. [5] Amihud, Y. and Mendelson, H. (1986) 'Asset pricing and the bid- ask spread'. Journal of Financial Economics, 17 (2), pp. 223-249. [6] Ardalan, K. (2000) 'The academic field of finance and paradigm diversity'. Southern Business Review, 26 (1), pp. 21-31. [7] Ardalan, K. (2001) 'On the role of paradigms in the field of finance. (MANUSCRIPTS)'. Academy of Accounting and Financial Studies Journal, 5 (1), pp. 1. [8] Ardalan, K. (2003) 'Theories and controversies in finance: a paradigmatic overview'. International Journal of Social Economics, 30 (1/2), pp. 199-208. [9] Ardalan, K. (2004) 'On the theory and practice of finance'. International Journal of Social Economics, 31 (7/8), pp. 684-705. [10] Ardalan, K. (2007) 'Markets: a paradigmatic look'. International Journal of Social Economics, 34 (12), pp. 943-960. [11] Atanasov, V.A. and Black, B.S. (2016) 'Shock-Based Causal Inference in Corporate Finance and Accounting Research'. Critical Finance Review, 5 207-304. [12] Bartram, S.M., Brown, G.W. and Hund, J.E. (2007) 'Estimating systemic risk in the international financial system'. Journal of Financial Economics, 86 (3), pp. 835-869. [13] Berger, T. and Pozzi, L. (2013) 'Measuring time-varying financial market integration: An unobserved component approach'. Journal of Banking and Finance, 37 (2), pp. 463-473. [14] Bettner, M., McGoun, E. and Robinson, C. (1994) 'The case for qualitative research in finance'. International Review of Financial Analysis, 3 (1), pp. 1-18. [15] Bianconi, M., Yoshino, J.A. and Machado de Sousa, M.O. (2013) 'BRIC and the U.S. financial crisis: An empirical investigation of stock and bond markets'. Emerging Markets Review, 14 76-109. [16] Black, F. and Scholes, M. (1973) 'The Pricing of options and corporate liabilities.'. The Journal of Political Economy, 81 (3), pp. 637. [17] Bondt, W.F.M. and Thaler, R. (1985) 'Does the Stock Market Overreact?'. Journal of Finance, 40 (3), pp. 793-805. [18] Bouaziz, Selmi and Boujelbene (2012) 'Contagion effect of the subprime financial crisis: evidence of DCC multivariate GARCH models'. European Journal of Economics, Finance and Administrative Sciences, 44. [19] Burrell, G. (2005) Sociological paradigms and organisational analysis: elements of the sociology of corporate life. Aldershot: Aldershot: Ashgate. [20] Celık, S. (2012) 'The more contagion effect on emerging markets: The evidence of DCC- GARCH model'. Economic Modelling, 29 (5), pp. 1946-1959. [21] Cho and Parhizgari (2008) 'East Asian financial contagion under DCC-GARCH'. International Journal of Banking and Finance, 6 (1), pp. [22] Claessens, Stijn; Forbes, Kristin (2001). "International Financial Contagion: An Overview". International Financial Contagion. pp. 3–18. [23] Coudert, V. (2010) 'Contagion inside the credit default swaps market: The case of the GM and Ford crisis in 2005'. Journal of International Financial Markets, Institutions & Money, 20 (2), pp. 109-135. [24] Coudert, V. and Gex, M. (2008) 'Contagion in the Credit Default Swap Market: the case of the GM and Ford Crisis in 2005'. IDEAS Working Paper Series from RePEc. [25] De Braganca, G.G.F., De Sales Pessoa, M. and Rocha, K. (2014) 'Brazilian regulatory interventions, volatility and contagion: a VIRF analysis/Intervencoes regulatorias, volatilidade e contagio: uma analise VIRF. (texto en portugues) (VIRF, volatility impulse response function) (Ensayo)'. 12 (3), pp. 385. [26] De Long, J. et al. (1990) 'Noise Trader Risk in Financial Markets'. The Journal of Political Economy, 98 (4), pp. 703. [27] Del Brio, E.B., Mora-Valencia, A. and Perote, J. (2014) 'VaR performance during the subprime and sovereign debt crises: An application to emerging markets'. Emerging Markets Review, 20 23-41. [28] Donnell, L., Kramar, R. and Dyball, M. (2013) 'Complementing a positivist approach to investment analysis with critical realism'. Qualitative Research in Financial Markets, 5 (1), pp. 6-25. [29] Dooley, M. and Hutchison, M. (2009) 'Transmission of the U.S. subprime crisis to emerging markets: Evidence on the decoupling–recoupling hypothesis'. Journal of International Money and Finance, 28 (8), pp. 1331-1349. [30] Dungey, M. et al. (2006) 'Contagion in international bond markets during the Russian and the LTCM crises'. Journal of Financial Stability, 2 (1), pp. 1-27. [31] Engle, R. (2002) 'Dynamic Conditional Correlation: A Simple Class of Multivariate Generalized Autoregressive Conditional Heteroskedasticity Models'. Journal of Business & Economic Statistics, 20 (3), pp. 339-351. [32] Findlay, M. and Williams, E. (1980) 'A Positivist Evaluation of the New Finance'. Financial Management (pre-1986), 9 (2), pp. 7. [33] Gaarder, J. (1994) Sophie's world: a novel about the history of philosophy. 1st ed. edn. New York: Farrar, Straus and Giroux. [34] Garg, R. and Dua, P. (2014) 'Foreign Portfolio Investment Flows to India: Determinants and Analysis'. World Development, 59 16-28. [35] Gendron, Y. and Smith-Lacroix, J.-H. (2015) 'The global financial crisis: Essay on the possibility of substantive change in the discipline of finance'. Critical Perspectives on Accounting, 30 83- 101. [36] 'Global Financial Stability Report: Financial Stress and Deleveraging Macrofinancial Implications and Policy'. (2008). [37] 'Global Financial Stability Report: Responding to the Financial Crisis and Measuring Systemic Risk'. (2009). [38] Goncalves, W., Jr. and Eid, W., Jr. (2016) 'Determinants of foreign portfolio investment in the Brazilian stock market/Determinantes do investimento estrangeiro no mercado de capitais brasileiro. (Ensayo)'. Revista Brasileira de Financas, 14 (2), pp. 189. [39] Guba, E. and Lincoln, Y. (1994) 'Competing paradigms in qualitative research'. In: Lincoln, Y.S., Norman K (ed.) Handbook of qualitative research. London: Sage, pp. 105-117. [40] Harré, R. (1987) 'Enlarging the paradigm'. New Ideas in Psychology, 5 (1), pp. 3-12. [41] Hertel, T.W., Ramankutty, N. and Baldos, U.L.C. (2014) 'Global market integration increases likelihood that a future African Green Revolution could increase crop land use and CO2 emissions'. Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 111 (38), pp. 13799. [42] Jacob, T. (2013) 'Foreign Portfolio Investment and Its Impact on Indian Capital Market'. Journal of Commerce & Management Thought, 4 (1), pp. 147-168. [43] Jagannathan, R. and Wang, Z. (1996) 'The Conditional CAPM and the Cross‐ Section of Expected Returns'. Journal of Finance, 51 (1), pp. 3-53. [44] Jayech, S. (2016) 'The contagion channels of July–August-2011 stock market crash: A DAG-copula based approach'. European Journal of Operational Research, 249 (2), pp. 631-646. [45] Jayne, B. (2010) 'Postpositivism and Accounting Research: A (Personal) Primer on Critical Realism'. Australasian Accounting, 4 (4), pp. 3-25. [46] Jensen, M.C. and Meckling, W.H. (1976) 'Theory of the firm: Managerial behavior, agency costs and ownership structure'. Journal of Financial Economics, 3 (4), pp. 305-360. [47] Jin, X. and An. X. (2016) 'Global financial crisis and emerging stock market contagion: A volatility impulse response function approach'. Research in International Business and Finance, 36 179-195. [48] Johansen, S. (1988) 'Statistical analysis of cointegration vectors'. Journal of Economic Dynamics and Control, 12 (2), pp. 231-254. [49] Kasa, K. (1992) 'Common stochastic trends in international stock markets'. Journal of Monetary Economics, 29 (1), pp. 95-124. [50] Kenourgios, D. and Padhi, P. (2012) 'Emerging markets and financial crises: Regional, global or isolated shocks?'. Journal of Multinational Financial Management, 22 (1-2), pp. 24-38. [51] Khan, M.I. and Banerji, A. (2015) 'Relationship between FDI and FII/ FPI: a case study of India. (foreign direct investment) (foreign institutional investment) (foreign portfolio investment) (Abstract)'. 14 (2). [52] Kim, W., Sung, T. and Wei, S.J. (2011) 'Does corporate governance risk at home affect investment choices abroad?'. J. Int. Econ., 85 (1), pp. 25-41. [53] Kodres, L.E. and Pritsker, M. (2002) 'A Rational Expectations Model of Financial Contagion'. Journal of Finance, 57 (2), pp. 769-799. [54] Leroy, S. and Porter, R. (1981) 'THE PRESENT- VALUE RELATION: TESTS BASED ON IMPLIED VARIANCE BOUNDS'. Econometrica (pre-1986), 49 (3), pp. 555. [55] Levy, H. (1978) 'Equilibrium in an imperfect market: a constraint on the number of securities in the portfolio'. American Economic Review, 68 643. [56] Lhost, J. (2004) 'The Cause, Effects, and Implications of Financial Contagion'. Jonathan Lhost's entry for “The 2004 Moffatt Prize in Economic Writing”. [57] Maali, B. and Jaara, O. (2014) 'Reality and Accounting: The Case for Interpretive Accounting Research'. International Journal of Accounting and Financial Reporting, 4 (1), pp. [58] Mackenzie, N. and Knipe, S. (2006) 'Research dilemmas: Paradigms, methods and methodology'. 16 (12), pp. 193-205. [59] Malkiel, B.G. and Fama, E.F. (1970) 'Efficient Capital markets: A Review of Theory and empirical work.'. Journal of Finance, 25 (2), pp. 383-417. [60] Markie, P. (2017) 'Rationalism vs. Empiricism'. In: Zalta, E.N. (ed.) The Stanford Encyclopedia of Philosophy. [61] Markowitz, H. (1952) 'Portfolio Selection'. Journal of Finance, 7 (1), pp. 77-91. [62] Masih, A.M.M. and Masih, R. (1999) 'Are Asian stock market fluctuations due mainly to intra-regional contagion effects? Evidence based on Asian emerging stock markets'. Pacific-Basin Finance Journal, 7 (3), pp. 251-282. [63] McGoun, E.G. (1992) 'On knowledge of finance'. International Review of Financial Analysis, 1 (3), pp. 161-177. [64] Merton, R. (1975) 'Theory of Finance from the perspective of continuous time.'. Journal of Financial and Quantitative Analysis, 10 (4), pp. 659. [65] Modigliani, F. and Miller, M. (1958) 'The Cost of Capital, Corporation Finance and the Theory of Investment'. The American Economic Review, 48 (3), pp. 261. [66] Morgan, G. and Smircich, L. (1980) 'The Case for Qualitative Research'. Academy of Management. The Academy of Management Review, 5 (4), pp. 491. [67] O’Gorman, K.D. (2008) The Essence of Hospitality from the Texts of Classical Antiquity: The development of a hermeneutical helix to identify the origins and philosophy of the phenomenon of hospitality. University of Strathclyde. [68] O’Gorman, K.D. and MacIntosh, R. (2015) 'Mapping Research Methods'. In: 2 (ed.) Research Methods for Business and Management. Goodfellow Publishers Ltd, pp. 50-74. [69] Oberholzer, N. and Venter, P. (2015) 'Univariate GARCH Models Applied to the JSE/ FTSE Stock Indices'. Procedia Economics and Finance, 24 491-500. [70] Price, J. and Dahl, G.B. (2012) 'Using Natural Experiments to Study the Impact of Media on the Family'. Family Relations, 61 (3), pp. 363-373. [71] Rafaqet, A. and Muhammad, A. (2012) 'Impact of global financial crisis on stock markets: Evidence from Pakistan and India'. Journal of Business Management and Economics, 3 (7), pp. [72] Reynolds, L.G. (1938) 'The canadian baking industry: A study of an imperfect market'. Quarterly Journal of Economics, 52 (4), pp. 659- 678. [73] Roque, V. and Cortez, M.C. (2014) 'The determinants of international equity investment: Do they differ between institutional and noninstitutional investors?'. J. Bank Financ., 49 469-482. [74] Ross, S.A. (1976) 'The arbitrage theory of capital asset pricing'. Journal of Economic Theory, 13 (3), pp. 341-360. [75] Ryan, B. (2002) 'Traditions of Research in Finance'. In: Scapens, R.W. and Theobald, M. (eds.) Research method and methodology in finance and accounting. London: Thomson, pp. 51. [76] Saunders, E.M., Jr. (1993) 'Stock prices and Wall Street weather. (affect of local weather on stock prices) (includes bibliography)'. American Economic Review, 83 (5 6), pp. 1337. [77] Saunders, M. (2015) Research methods for business students. Seventh edition. edn. New York: Pearson Education. [78] Sebastian Ofumbia, U. (2008) 'The impact of Foreign private investments (FPI) on Capital formation in Nigeria, 1980-2004: An empirical study.'. Lex et Scientia, 15 (2), pp. 166-182. [79] Sharpe, W.F. (1964) 'Capital Asset Prices: A Theory of market equilibrium under conditions of risk.'. Journal of Finance, 19 (3), pp. 425-442. [80] Shefrin, H. and Statman, M. (1985) 'The Disposition to Sell Winners Too Early and Ride Losers Too Long: Theory and Evidence'. Journal of Finance, 40 (3), pp. 777-790. [81] Shiller, R.J. (1984) 'Stock Prices and Social Dynamics'. Brookings Papers on Economic Activity, 2 457- 497. [82] Suliman, O. (2011) 'The large country effect, contagion and spillover effects in the GCC'. Applied Economics Letters, 18 (3), pp. 285-294. [83] Tai, C.S. (2003) 'Looking for contagion in currency futures markets'. J. Futures Mark., 23 (10), pp. 957-988. [84] Thaler, R. (1999) 'The end of behavioral finance'. Financial Analysts Journal, 55 (6), pp. 12-17. [85] Thaler, R.H. (1993) Advances in behavioral finance. New York: New York: Russell Sage Foundation. [86] Todea, A. and Plesoianu, A. (2013) 'The influence of foreign portfolio investment on informational efficiency: Empirical evidence from Central and Eastern European stock markets'. Econ. Model., 33 34-41. [87] Verma, S. and Mahajan, N. (2012) 'Stock Return, Volatility and the Global Financial Meltdown: The Behavior of Indian Stock Market'. International Journal of Arts and Commerce, 1 (7), pp. [88] Vortelinos, D.I. (2016) 'Realized correlation analysis of contagion'. Quarterly Review of Economics and Finance, 60 138-148. [89] Weir, K. (2013) 'Methodological Dominance in Academic Finance: The Case of Behavioural Finance'. 20 ed. International Journal of Humanities and Social Science. 1 A01 قدرت اله برزگر، عليرضا آذربراهمان، حسن عليزاده قدرت اله برزگر، عليرضا آذربراهمان، حسن عليزاده C. قدرت اله برزگر، عليرضا آذربراهمان، حسن عليزاده 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.0928.0327 http://joas.ir/user/articles/3752 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی تأثیر ذهن‌آگاهی مدیریتی بر نوآوری شرکت</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>بررسی تأثیر ذهن‌آگاهی مدیریتی بر نوآوری شرکت</TitleText> 01 01 3752 zagros Publisher IR 01 3752 JB 1089 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی تأثیر ذهن‌آگاهی مدیریتی بر نوآوری شرکت</TitleText> 01 [1] بهرامی، فاطمه. (1393). بررسی رابطه مهارتهای ذهن آگاهی با سبک‌های تصمیم‌گیری مدیران دانشگاه صنعتی مالک اشتر. بهبود مدیریت، 8(23), . [2] پاکدل، علی؛ کمالی، مهیار؛ صوفی، سعیده. (1394). عنوان ارزيابي تاثير بازارگرايي، نوآوري و وفاداري مشتري بر عملكرد كسب و كار. مجله جامعه شناسي ايران، 28،59. [3] دهقان، فریده. (1393). عنوان تبیین و آزمون راهبرد تعامل قابلیت های یادگیری، نوآوری و مزیت رقابتی پایدار، فصلنامه مديريت، 60-79. [4] رحیمی، علیرضا، فروغی، عارف. (1398). بررسی تأثیر مکانیزم‌های کنترلی بر رابطه بین قدرت مدیرعامل و ارزش شرکت. پیشرفت‌های حسابداری، 11(2), 151-182. [5] شاهعلیزاده، بیتا و فاطمه مرادزاده. (1399). بررسی تأثیر سلامت مالی، سپر مالیاتی استهلاک، مماس پذیری بر ساختار مالی در بورس اوراق بهادار تهران، هفدهمین همایش ملی حسابداری ایران، دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی، دانشگاه تهران. [6] صفرزاده، لیلا. (1395). بررسي تاثير استراتژي هاي مديريت دانش بر نوآوري و عملکرد سازماني، فصلنامه پژوهش هاي مديريت منابع انساني، سال اول، شماره 2. [7] طالقانی، غلام رضا؛ علی انواری و لیلا افتخاری. ‌(۱۳۹۰). ر‌ا‌بطه‌ بین‌ مد‌یر‌یت‌ د‌ا‌نش‌ و‌ نو‌آ‌و‌ر‌ی‌ سا‌ز‌ما‌نی‌ د‌ر‌ یک‌ شر‌کت‌ بیمه‌. پژو‌هشنا‌مه‌ بیمه‌، سا‌ل‌ ۲۷،‌ شما‌ر‌ه‌ ۱، ۱۵۱-۱۷۱. [8] عزتی، حمیدرضا و محمد علی شاه حسینی. (1394). ذهن آگاهی سازمانی: توانمند سازی سازمان برای مواجهه با ابهامات، دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی، مشهد، دانشگاه تربت حیدریه. [9] لاله ماژین، مریم، زلقی، حسن، بیات، مرتضی، سبحانی، علی. (1396). تأثیر مالکیت دولتی بر عملکرد شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران. پژوهشهای حسابداری مالی وحسابرسی، 9(36), 151-170. [10] نظرپوری، امیر هوشنگ، باقرزاده خداشهری، راضیه، آزادی، محمد حسین. (1399). بررسی نقش رهبری ‏تحول‏ آفرین در رابطه بین ذهن ‏آگاهی و بهزیستی ذهنی (مورد مطالعه: کارکنان مجتمع فولاد گیلان). مجله علمی مدیریت فرهنگ سازمانی، 18(1), 47-67. [11] Anwar, M., Zaman Khan, S., & Ali Shah, S. Z. (2020). A study of the relationship between innovation and performance among NPOs in Pakistan. Journal of Social Service Research, 46(1), 26-40. [12] Baas, M., Nevicka, B., & Ten Velden, F. S. (2014). Specific mindfulness skills differentially predict creative performance. Personality and Social Psychology Bulletin, 40(9), 1092-1106. [13] Ferdinand j . Slater, S. F., & Narver, J. C. (2018). Market-oriented is more than being customer-led.Strategic Management Journal, 20(12), 1165–1168. [14] Ganter, A., & Hecker, A. (2014). Configurational paths to organizational innovation: qualitative comparative analyses of antecedents and contingencies. Journal of Business Research, 67(6), 1285-1292. [15] Glomb, T.M; Du y, M.K.; Bono, J.E.; Yang, T. (2011).Mindfulness at Work. In Research in Personnel and Human Resources Management; Emerald Group Publishing Limited: Bingley, UK,; Volume 30, pp. 115–157. [16] Good, Darren J., Christopher J. Lyddy, Theresa M. Glomb, Joyce E. Bono, Kirk Warren Brown, Michelle K. Duffy, Ruth A. Baer, Judson A. Brewer, and Sara W. Lazar. "Contemplating mindfulness at work: An integrative review." Journal of management 42, no. 1 (2016): 114-142. [17] Greve, H. R., & Taylor, A. (2000). Innovations as catalysts for organizational change: Shifts in organizational cognition and search. Administrative Science Quarterly, 45(1), 54-80. [18] Hernandaz, K., & Delgado, V. (2010). Innovating: Towards an integrated learningmodel. Management Decision, 34(4), 5–13. [19] Hogan, S. J., & Coote, L. V. (2014). Organizational culture, innovation, and performance: A test of Schein's model. Journal of business research, 67(8), 1609-1621. [20] Hu, Y., Zhao, X., & Chen, Y. (2019). The influence of managerial mindfulness on innovation: Evidence from China. Sustainability, 11(10), 2914. [21] Katila, R., & Ahuja, G. (2002). Something old, something new: A longitudinal study of search behavior and new product introduction. Academy of management journal, 45(6), 1183-1194. [22] Levesque, C., & Brown, K. W. (2007). Mindfulness as a moderator of the effect of implicit motivational self-concept on day-to-day behavioral motivation. Motivation and Emotion, 31(4), 284-299. [23] Nasution, H. N., Mavondo, F. T., Matanda, M. J., & Ndubisi, N. O. (2011). Entrepreneurship: Its relationship with market orientation and learning orientation and as antecedents to innovation and customer value. Industrial marketing management, 40(3), 336-345. [24] Papies, E. K., Barsalou, L. W., & Custers, R. (2012). Mindful attention prevents mindless impulses. Social Psychological and Personality Science, 3(3), 291-299. [25] Ruedy, N. E., & Schweitzer, M. E. (2010). In the moment: The effect of mindfulness on ethical decision making. Journal of Business Ethics, 95(1), 73-87. [26] Sadiko, N. M. (2014). How will market orientation and external envi-ronment influence the performance among SMEs in the agro-food sector inMalaysia? International Business Research, 3(3), 154–164. [27] Williams, J. J., & Seaman, A. E. (2016). The influence of ethical leadership on managerial performance: Mediating effects of mindfulness and corporate social responsibility. Journal of Applied Business Research, 32(3), 815. [28] Yu, G. J., Kwon, K. M., Lee, J., & Jung, H. (2016). Exploration and exploitation as antecedents of environmental performance: The moderating effect of technological dynamism and firm size. Sustainability, 8(3), 200. [29] Zheng, X.; Xie, Q. The world’s top 500 are meditating. What about you? Tsinghua Bus. Rev. 2015, 14–19. 1 A01 مسعود طاهری نیا، محمدتقی کبیری، نسرین خرمی، حسین رفیعی مسعود طاهری نیا، محمدتقی کبیری، نسرین خرمی، حسین رفیعی C. مسعود طاهری نیا، محمدتقی کبیری، نسرین خرمی، حسین رفیعی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2021.1020.0340 http://joas.ir/user/articles/3762 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر گردشگری کشاورزی کسب و کارهای موفق حوزه گردشگری استان کرمانشاه</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر گردشگری کشاورزی کسب و کارهای موفق حوزه گردشگری استان کرمانشاه</TitleText> 01 01 3762 zagros Publisher IR 01 3762 JB 1089 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه بر گردشگری کشاورزی کسب و کارهای موفق حوزه گردشگری استان کرمانشاه</TitleText> 01 [1] آذر، عادل؛ غلامزاده، رسول؛ قنواتي، مهدي(1391). مدلسازي مسيري ساختاري در مديريت،كاربرد نرم افزار - PLS Smart .تهـران انتشارات نگاه دانش. [2] اسفیدانی، م؛ محسنین ، ش (1393)، معادلات ساختاری مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی به کمک نرم‌افزار Smart-PLS: کد 11022991، رده بندی 519.535 [3] بدری،سیدعلی؛ حسام، مهدی؛ چراغی، مهدی(1392). تحليل عوامل تأثيرگذار بر وضعيت بازاريابي گردشگري روستايي در يك حوزه¬ي كلان¬شهري از ديدگاه كارشناسان؛ مورد: روستاهاي شمال تهران. مجله¬ي برنامه¬ريزي و توسعه گردشگري سال دوم، شماره¬ي7 ،زمستان1392 82-105 [4] پوزرجمهری،خدیجه؛ شایان، حمید؛ قندهاری، الهام(2018). نقش و جایگاه گردشگری کشاورزی در توسعه روستایی، همایش منطقه¬ای ظرفیت¬های گردشگری و توسعه شهرستان فردوس 1396 [5] حيدري چيانه، رحيم (1379). جايگاه و اهميت فضاي سبز در برنامه¬¬ريزي¬هاي شهري مطالعه موردي: شهر تبريز، پاياننامه¬ي كارشناسي ارشد، گروه جغرافيا و برنامه¬ريزي شهري، دانشگاه تبريز. [6] رضایی پرویز، حیدری غلامحسن(1387). بررسی ظرفیت های توسعه گردشگری منطقه الموت با تاکید بر اکوتوریسم. مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی (چشم انداز جغرافیایی). https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=137445 [7] سیدجوادين، سیدرضا؛ مقیمی ، سید محمد؛ سیدامیری ، نادر(1394). بازاریابی کارآفرینانة کسب و کارهای کوچک و متوسط فناوری اطلاعات با رویکرد نظریة زمینه¬ای کلاسیک. مدیريت بازرگانی دانشكدۀ مديريت دانشگاه تهران دورۀ 7 ،شمارۀ 1 بهار 1394 101-125 .ص [8] رضایی، روح اله؛ منگلی، نسرین؛ صفا؛ لیلا(1394). بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تأثیر آن در کسب و کارهاي کوچک و متوسط. نشریه کارآفرینی در کشاورزي جلد دوم، شماره دوم، تابستان 1394 http://jead.gau.ac.ir [9] شافعي، رضا؛ احمدي زاد، آرمان؛ غلام شهبازي، شيما (1399). بررسي قومنگاشتي بازاريـابي كارآفرينانـه در گردشگري روستايي (مورد مطالعه: روستاي دولاب در استان كردستان). مديريت بازرگاني، 12)3 ،(573 -593 [10] کریمی، سعید(1393). کارآفرینی گردشگری کشاورزی، راهبردی نوین برای توسعه روستایی، نشریه کارآفرینی در کشاورزي جلد اول، شماره چهارم، زمستان 93 http://jead.gau.ac.ir [11] کریمی، لیلا؛ اسکندری، فرانک(1399). شناسایی عوامل موثر بر برندسازی در بخش تعاونی های گردشگری کشاورزی با بهره گیری از نظر داده بنیاد. نشریه علمی مطالعات پژوهشی در مدیریت، اقتصاد و حسابداری. شماره 59 ،ص 279-298. [12] نوروزی، اصغر؛ فتحی، عفت(1397). ارزیابی توانمندی های توسعه گردشگری کشاورزی و تعیین میزان پذیرش آن در جامعه هدف (کشاورزان و گردشگران) در شهرستان لنجان، جغرافیا و توسعه تابستان 1397 شماره 51 [13] Adel, H. M., Mahrous, A. A., & Hammad, R. (2020). Entrepreneurial marketing strategy, institutional environment, and business performance of SMEs in Egypt. Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies. [14] Alqahtani, N., & Uslay, C. (2020). Entrepreneurial marketing and firm performance: Synthesis and conceptual development. Journal of Business Research, 113, 62-71. [15] Clark, R. (2005), “What is sustainability?”, available at: www.timesonline.co.uk/tol/comment/ columnists/guest_contributors/article584043.ece [16] Eggers, F., Niemand, T., Kraus, S., & Breier, M. (2020). Developing a scale for entrepreneurial marketing: Revealing its inner frame and prediction of performance. Journal of Business Research, 113, 72-82. [17] Hair, J. F., Sarstedt, M., Ringle, C. M., & Mena, J. A. (2012). An assessment of the use of partial least squares structural equation modeling in marketing research. Journal of the academy of marketing science, 40(3), 414-433. [18] Hansen, D. J., Deacon, J. H., Pascal, V., & Sethna, Z. (2020). The future is in the past: A framework for the Marketing-Entrepreneurship Interface (MEI). Journal of Business Research, 113, 198-208. [19] Hills, G. E., Hultman, C. M., & Miles, M. P. (2008). The evolution and development of entrepreneurial marketing. Journal of Small Business Management, 46(1), 99–112. https://doi.org/10.1111/j.1540-627X.2007.00234.x. [20] Jefferson, A. & Lickoris, L. (1998). Marketing Tourism: A Practical Guide, Longman, Harlow [21] Lam, W., & Harker, M. J. (2015). Marketing and entrepreneurship: An integrated view from the entrepreneur’s perspective. International Small Business Journal, 33(3), 321-348. [22] Morris, M. H., Schindehutte, M., & LaForge, R. W. (2002). Entrepreneurial marketing: a construct for integrating emerging entrepreneurship and marketing perspectives. Journal of marketing theory and practice, 10(4), 1-19. [23] Rezvani, M., & Fathollahzadeh, Z. (2020). The impact of entrepreneurial marketing on innovative marketing performance in small-and medium-sized companies. Journal of Strategic Marketing, 28(2), 136-148. [24] Rizvandi, A., & Tojari, F. (2019). Entrepreneurial marketing effects on sport club manager performance (Conceptual Model). [25] Sadiku-Dushi, N., Dana, L. P., & Ramadani, V. (2019). Entrepreneurial marketing dimensions and SMEs performance. Journal of Business Research, 100, 86-99. 1 A01 مریم قاسمی، لیلا کریمی مریم قاسمی، لیلا کریمی C. مریم قاسمی، لیلا کریمی 01 eng 202403 2024 C. zagros 06 10.22034/zagros.2022.0108.0323 http://joas.ir/user/articles/3773 Farzanegan Pub mEDRA <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی تاثیر کیفیت حسابرسی بر کارآیی سرمایه گذاری و میزان ریسک پذیری در میان شرکت های بورس اوراق بهادار تهران</TitleText> <TitleType>05</TitleType> <TitleText>بررسی تاثیر کیفیت حسابرسی بر کارآیی سرمایه گذاری و میزان ریسک پذیری در میان شرکت های بورس اوراق بهادار تهران</TitleText> 01 01 3773 zagros Publisher IR 01 3773 JB 1089 1 4 01 202403 7 10 <TitleType>01</TitleType> <TitleText>بررسی تاثیر کیفیت حسابرسی بر کارآیی سرمایه گذاری و میزان ریسک پذیری در میان شرکت های بورس اوراق بهادار تهران</TitleText> 01 1 A01 اسماعیل مقدمی جو اسماعیل مقدمی جو C. اسماعیل مقدمی جو 01 eng 202403 2024 C. zagros