-
آرشیو :
نسخه بهار 1398 - جلد اول
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11799
-
موضوع :
اقتصاد
-
نویسنده/گان :
علیرضا میرعمادی، ناهید امینی، شایان خان کرمی
-
کلید واژه :
برند، تبلیغات ترکیبی، نگرش مشتریان، قصد خرید، محصولات کامپیوتری.
-
مراجع :
[1] اردلان، رامین (1387)، بررسی و مقایسه وضعیت موجود با وضعیت مطلوب تابلوهای تبلیغات شهری در سطح شهر تهران در مرداد ماه 1386(محتوا-اندازه-مکان)، دانشکده صدا و سیما تهران.
[2] پیروزمند، محسن (1384)، مفاهیم و ابزارها در تبلیغات، تهران: انتشارات سینا .
[3] حسین پور (1393). ارزیابی تأثیر برند و شخصیت نام تجاری بر وفاداری و رضایت مشتریان. فصلنامه علمی – پژوهشی مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد واحد سنندج، سال 4.، شماره 10. 43-56.
[4] حنفی زاده، پیام، بهبودی، مهدی (1388)، تبلیغات اینترنتی، انتشارات ترمه، تهران، چاپ دوم.
[5] رهنمای رودپشتی و اسدی (1390). برند (نام تجاری) مبتنی بر ارزش افزوده و رفتار مشتریان. اقتصاد وتجارت نوین: تابستان و پاییز, دوره 6, شماره 21-22; ازصفحه 123 تاصفحه 143.
[6] زهره دشتی و دیگران (1391). بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله). مجله مدیریت فناوری اطلاعات. دانشکده مدیریت دانشگاه تهران. دوره 5، شماره 3. صص 239-223.
[7] زهره دهدشتی شاهرخ، مهدی جعفر زاده کناری، علیرضا بخشی زاده (1391). بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله). فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین. سال دوم، شماره دوم، شماره پیاپی (5) تابستان. صص: 87 – 106.
[8] سلمانی مقدم، محمد، جوادیان، حمید (1393)، بررسی و ارزیابی جایگاه تبلیغات در فضاهای شهری، ششمین کنفرانس برنامهریزی و مدیریت شهری، آبانماه، مشهد.
[9] شفیعی، شهریار (1391)، هویت سازی برند و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند، سازمان مدیریت صنعتی.
[10] شهسوار و عالم تبریز (1394). شناسایی عوامل مؤثر در ایجاد برند در شرکتهای صنایع غذایی. مدیریت بازرگانی: تابستان 1390، دوره 4، شماره 2 (12)، ازصفحه 71 تاصفحه 90.
[11] شیرازی و دیگران (1392). بررسی تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان: از دیدگاه هویت اجتماعی. مجله مدیریت بازاریابی. شماره 15. 105-130.
[12] غفاری، فرهاد؛ جعفری، پژمان؛ اشکان امیر مدحی (1390). بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در صنعت بانکداری: مدل مقایسهای خدمات سنتی و الکترونیکی. فصلنامه علوم مدیریت ایران، 6 (24): 41-76.
[13] فیض، داود؛ زارعی، عظیم؛ زرگر، مجتبی (1390). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بواسطه ارزش ادراک شده خدمات مطالعه موردی شرکت قطارهای مسافری رجا. راهبردهای بازرگانی، 1 (47): 311-324
[14] کریمی علویجه، محمدرضا. (1390). طراحی و تبیین مدل ایجاد ارتباط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر عملکرد برند در بازار (مورد مطالعه: بازار محصولات لبنی شهر تهران) دانشگاه شهید بهشتی، گروه بازرگانی.
[15] میر شاهی، سعید (1386)، تبلیغات شهری یا شهر تبلیغاتی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
[16] Aaker, D. A. (2012). Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name. New York: The Free Press
[17] Aaker, D. A. (2010). Measuring brand equity across products and markets, California Management Review, 38, 102-120.
[18] Baldauf, A., Cravens, K.S., Diamantopoulos, A., & Zeugner, K.P. (2009). The impact of Product-Country Image and Marketing Efforts on Retailer-Perceived Brand Equity: An Empirical Analysis. Journal of Retailing, 85(4), 437-452.
[19] Bamm, R., Helbling, M., & Joukanen, K. (2018). Online Branding and the (B2B) Context. In Developing Insights on Branding in the (B2B) Context: Case Studies from Business Practice (pp. 163-176). Emerald Publishing Limited.
[20] Buil, I., Martínez, E., & de Chernatony, L. (2013). The influence of brand equity on consumer responses. Journal of Consumer Marketing, 30(1), 62-74.
[21] Buil, I., Martínez, E., & de Chernatony, L. (2013). The influence of brand equity on consumer responses. Journal of Consumer Marketing, 30(1), 62-74.
[22] Buil, I., Martínez, E., & de Chernatony, L. (2013). The influence of brand equity on consumer responses. Journal of Consumer Marketing, 30(1), 62-74.
[23] Dempsey, D., & Kelliher, F. (2018). Revenue Models and Pricing Strategies in the (B2B) SaaS Market. In Industry Trends in Cloud Computing (pp. 45-82). Palgrave Macmillan, Cham.
[24] Fier, S. G., & Pooser, D. M. (2016). Advertising Effectiveness for Financial Services Firms: Evidence from the Life Insurance Industry. Journal of Insurance Issues, 137-168.
[25] He, H. Li, Y. & Harris, L. (2011). Social identity perspective on brand loyalty. Journal of Business Research, doi:10.1016/j.jbusres.03.007.
[26] Huang, P-Y., Wang, C-C., Tseng, Y-Y., & Wang, R-J. (2011). The Impact of brand equity on customers purchase intention-taking perceived value as a moderating variable, Journal of Information and Optimization Science, 32: 3, 657-672.
[27] Huang, P-Y., Wang, C-C., Tseng, Y-Y., & Wang, R-J. (2011). The Impact of brand equity on customers purchase intention-taking perceived value as a moderating variable, Journal of Information and Optimization Science, 32: 3, 657-672.
[28] Jahanzeb, S., Fatima, T., Butt, M.M. (2013). How service quality influences brand equity The dual mediating role of perceived value and corporate credibility. International Journal of Bank Marketing. 31 (2): 126-141.
[29] Jahanzeb, S., Fatima, T., Butt, M.M. (2013). How service quality influences brand equity The dual mediating role of perceived value and corporate credibility. International Journal of Bank Marketing. 31 (2): 126-141.
[30] Kim, H.-W., Gupta, S., & Koh, J. (2011). Investigating the intention to purchase digital items in social networking communities: A customer value perspective. Information & Management, 48(6), 228–234.
[31] Lee, J. S. & Back, k. j. (2014). Attendeebased brand equity, Tourism Management, 29, 331–344
[32] Levin, E., Thaichon, P., Quach, S., & Lobo, A. (2018). The role of creativity and project management in enhancing service quality of advertising agencies: A qualitative approach. Australasian Marketing Journal (AMJ), 26(1), 31-40.
[33] Nunan, D., Sibai, O., Schivinski, B., & Christodoulides, G. (2018). Reflections on “social media: Influencing customer satisfaction in (B2B) sales” and a research agenda. Industrial Marketing Management.
[34] Pike, S., Bianchi, C., Kerr, G., & Patti, C. (2010). Consumer-based brand equity for Australia as a long-haul tourism destination in an emerging market. International Marketing Review, 27(4), 434-449.
[35] Usakli, A., & Baloglu, S. (2011). Brand personality of tourist destinations: An application of selfcongruity theory. Tourism Management, 32, 114127.
[36] Wang, W. L., Malthouse, E. C., & Uzunoglu, E. (2018). The Effects of Engaging with Content Marketing on Business Outcomes for (B2B) Service Providers. In Advances in Advertising Research IX (pp. 57-70). Springer Gabler, Wiesbaden.
- صفحات : 1-25
-
دانلود فایل
( 992.77 KB )