بررسي تاثير فرهنگ سازماني بر رفتار شهروندي سازماني كاركنان مجلس شوراي اسلامي نویسندگان حميد صیفوري صفحات : 1-19 مشاهده مقاله| دانلود مقاله
بررسی آمیخته بازاریابی بر قصد خرید و وفاداری بین مشتریان جایگاه های سوخت نویسندگان سید مهدی سیدی صفحات : 20-35 مشاهده مقاله| دانلود مقاله ( 784.22 KB )
بررسی تاثیر ارتباطات برند، رضایت مشتری و کیفیّت خدمات بر وفاداری به برند با اثر میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب منتخب بانک سپه در شهر سمنان) نویسندگان داود فیض، سیامک رضایی پور، مرتضی اصغری علایی صفحات : 36-57 مشاهده مقاله| دانلود مقاله ( 930.57 KB )
آسيب شناسي نظام مديريت عملکرد واحد بازاريابي و فروش با استفاده از روش کارت امتيازي متوازن (مطالعه موردي: گروه شرکت هاي صنايع استيل البرز و هفت الماس) نویسندگان حسین طالقانی صفحات : 58-66 مشاهده مقاله| دانلود مقاله ( 513.69 KB )
بررسی مقایسه ای میزان هوش مالی و هوش تجاری مدیران دارای تیپ های شخصیتی برونگرا و درونگرا (مطالعه موردی سازمان بیمه تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی) نویسندگان هادی حسن زاده، سیدمحمد طباطبایی صفحات : 67-78 مشاهده مقاله| دانلود مقاله ( 476.79 KB )
بررسی نقش میانجی مهندسی ارزش در خصوص مدیریت استراتژیک در مدیریت بحران پروژه های عمرانی نویسندگان حمید سعیدی، سهیل قره صفحات : 79-89 مشاهده مقاله| دانلود مقاله ( 548.66 KB )
بررسی رابطه بین ابعاد یادگیری سازمانی و توانمند سازی کارکنان در مدیران مدارس (مورد مطالعه مدارس استان قزوین) نویسندگان حمیدرضا دیانت نژاد، البرز حاجی خانی، راحله جمشیدلو صفحات : 90-104 مشاهده مقاله| دانلود مقاله ( 700.34 KB )