-
آرشیو :
نسخه پاییز 1398 - جلد اول
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11870
-
موضوع :
موضوعی تعریف نشده!
-
نویسنده/گان :
افسانه صداقت شیره جینی، آرزو احمدی دانیالی
-
کلید واژه :
برند لوکس، مادی گرایی، رفتار مصرف کننده، شفافیت برداشت ازخود.
-
مراجع :
[1] بریس، نیکلا و کمپ، ریچارد و سلنگار، رزمری. (1391) تحلیل داده های روانشناسی با برنامه SPSS ، ترجمه خدیجه علی آبادی و سید علی صمدی، ویرایش سوم، تهران: نشر دوران.
[2] حافظ نیا، محمدرضا. (1389) "مقدمه ای بر روش حقیق در علوم انسانی" ، انتشارات سمت.
[3] خاکی، غلامرضا. (1384) "روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی "، انتشارات بازتاب.
[4] ریحانی، ناهید. (1387) "بررسی نقش و تأثیر پیشایندهای روانشناختی و نام تجاری بر مصرف کنندگان لوکس در قشر جوانان-مورد مطالعه:ساعت های لوکس"(پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه علوم و تحقیقات تهران).
[5] رخیده، علی. (1392) "بررسی عوامل اثر گذار بر خرید برندهای لوکس در مصرف کنندگان ایرانی: مورد مطالعه صنعت پوشاک"(پایان نامه کارشناسی ارشد ،دانشگاه اقتصاد، مدیریت و امور اداری سمنان).
[6] شاه محمدی، عبدالرضا. (1388) "درآمدی بر روش تحقیق، تهران، انتشارات فریش، چاپ اول.
[7] عزیزی، شهریار. (1392) متغیرهای میانجی، تعدیل گر و مداخله گر در پژوهش های بازاریابی: مفهوم ها، تفاوت ها، آزمون ها و رویه های آماری، فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، سال سوم شماره دوم.
[8] کلانتری، خلیل .(1387). مدل سازی معادلات ساختاری در تحقیقات اجتماعی- اقتصادی، تهران: فرهنگ صبا.
[9] کلاین.(1380)،راهنمای آسان تحلیل عاملی،ترجمه سید جلال صدرالسادات و اصغر مینایی،تهران،انتشارات سمت.
[10] نادری، عزت ا... و سیف نراقی، مریم. (1384) "روشهای تحقیق و چگونگی ارزشیابی آنهادر علوم انسانی" ، دفتر تحقیقات و انتشارات بدر، چاپ بیست و پنجم.
[11] نایبی، هوشنگ. (1388) آمار توصیفی برای علوم اجتماعی، تهران: سمت.
[12] مارویاما، جفری ام. (1389) اصول مدل سازی معادلات ساختاری، ترجمه صمد رسول زاده اقدم، تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی با همکاری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)
[13] میزر، لاورنس اس و گامست، گلن و گارینو، ا.جی. (1391) پژوهش چندمتغیری کاربردی (طرح و تفسیر)، ترجمه حسن پاشا شریفی و دیگران، تهران: رشد.
[14] موون، جان سی. (1392) "رفتار مصرف کننده (عوامل درونی و بیرونی)"، مترجمان: اردستانی، عباس صالح. سعدی، محمدرضا. نشراتحاد-آیلار، چاپ پنجم.
[15] هاوکینز، د، بست، ر، کانی، ک. (1385) " رفتار مصرف کننده:تدوین استراتژی بازاریابی"، ترجمه روستا، احمد. بطحایی، عطیه.انتشارات سارگ18- عزیزی، شهرام (1392). متغیرهای میانجی، تعدیل گر و مداخله گر در پژوهش های بازاریابی: مفهوم ها، تفاوت ها، آزمون ها و رویه های آماری، فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، سال سوم شماره دوم.
[16] کلانتری،خداد(1387). مدل سازی معادلات ساختاری در تحقیقات اجتماعی- اقتصادی، تهران: فرهنگ صبا.
[17] میزر، لاورنس اس و گامست، گلن و گارینو، ا.جی. (1391) پژوهش چندمتغیری کاربردی (طرح و تفسیر)، ترجمه حسن پاشا شریفی و دیگران، تهران: رشد.
[18] Belk, R.W. (1988) "possessions and the extanded self ", Journal of Consumer Research, 15, 2, 39-680.
[19] Hauck & Stanforth. (2006) "cohrt perception of luxury goods and services" Journal of fashion marketing and management, 11, 2, 175-188.
[20] Vigneron & Johnson. (1999) Areview & a conceptual framework of prestige _ Seeking consumer behavior, Academy of marketing science.
[21] Kotler, P.& Lee, N. (2005). Corporate social responsibility. Doing the
[22] Most Good for Your Company and Your Cause, New Jersey
[23] Mandhachitava & Lockshin. (2009) "fast moving luxury luxury goods: positioning strategies for scotch whisky in thai department stores" international Journal of retail and distribution management, 132, 6, 313-319.
[24] Gu, F.F. & Hung, K. (2009) " materialism among adolescents in china:ahistorical generation perspective" Journal of Asia Business Studies, 3:2, 56-64.
[25] Gil, L. Kwon, K.N. Good, L. & Jonnson, L. (2012) " impact of self on attitudes toward luxury brands among teens " Journal of Business Research, 65, 1425-1433.
[26] Shukla.(2008)"conspicuons consumption among middle age consumers: psychological and band antecedent" Journal of product and brand management. 17, 11, 25-37.
[27] Lafort, S. and Chen, J.(2012) chines and british consumers evaluation of Chinese and international brands and factors affecting their choice, Journal of world business. 47, 54-63
[28] Zhan,L.He,Y.(2012) "Understanding luxury consumption in china: consumer perception of best-known brands" Journal of Business Research,65,1452-1460.
[29] Agresti, A. and Finlay, B. (1997) Statistical methods for the social sciences.Upper Saddle River, NJ: Prentice-Hall.
- صفحات : 1-15
-
دانلود فایل
( 997.17 KB )