-
آرشیو :
نسخه تابستان 1398 - جلد اول
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11852
-
موضوع :
موضوعی تعریف نشده!
-
نویسنده/گان :
سید مهدی سیدی
-
کلید واژه :
آمیخته بازاریابی، قصد خرید، وفاداری، مشتری، جایگاه سوخت
-
مراجع :
[1] اسماعيليان، مهدي، (1385)، راهنماي جامع ،SPSS تهران، مؤسسه فرهنگي هنري ديباگران تهران
[2] پورسلیمی, مجتبی؛ مریم غلامی وسمجانی و آسیه رحیمی، ۱۳۹۶، بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر قصد خرید محصول سبز با نقش تعدیل گری ارزش های اسلامی، دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه، تهران، دانشگاه اسوه، دانشگاه تهران،
[3] حقيقي كفاش، م. و همكاران(1389). عوامل مؤثر بر وفاداري بيمه گذاران (مورد مطالعه؛ شركت بيمه ايـران). فصلنامه صنعت بيمـه، شـماره 197، ص95-97.
[4] رشیدپور، محمدسجاد؛ سلیمانی، سیامک؛ محمدی، عبدالحسین (1395). بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی با وفاداری مشتریان مطالعه موردی(نمایندگی های شرکت ایران خودرو شهر کرمانشاه)؛ کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت، همایش بین المللی دانشگاه شهید بهشتی.
[5] رعنايي كردشولي، حبيب اله؛ احمداله يـاري بوزنجـاني، (1391) بررسـي تأثير آميخته بازاريابي سـبز بــر تصـميم خريـد سبز مصرفكنندگان مطالعه موردي: مصرفكنندگان محصـولات لبني شركت پگـاه در شهرسـتان شـيراز(، فصـلنامه علمـي - پژوهشي تحقيقات بازاريابي نوين، سال دوم، شماره اول،-92168.
[6] رفيعي ، ساغر ؛ منيژه حقيقي نسب ، حميدرضا يزداني(1396). بررسی تاثير عوامل آميخته بازاريابي و تصوير شركت بر ارزش ويژه برند دربخش نرم افزاري صنعت فناوري اطلاعات، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین. سال دوم، ش4.
[7] صفری، علی؛ رشیدپور، علی؛ حسین زاده، سمیه (1396). تأثير عناصر آميخته بازاريابي سبز بر وفاداري مشتريان به برند شركت (مورد مطالعه: شركت قند نقش جهان)؛ فصلنامه علمي- پژوهشي تحقيقات بازاريابي نوين سال چهارم، شماره دوم، شماره پياپي (13).
[8] صمدي، م .(1387). بررسي وتعيين آميخته ترفيع مناسب براي محصولات لبني با استفاده ازروش تصميمگيري چند معياره"، مجله اقتصاد كشاورزي و توسعه، شماره64، صص. 97-117.
[9] كاتلر، ف. و آرمسترانگ، گ(1379). "اصول بازاريابي"، فروزنده، ب.، تهران، نشر آتروپات
[10] کاتلر، ف آرمسترانگ ،گ (1997). اصول بازاریابی (چاپ یازدهم ) فروزنده، ب (1389)اصفهان: نشر آموخته.
[11] کمالی صالح آباد، لیلا (1395). بررسی نقش عوامل آميخته بازاريابي در ميزان فروش محصولات كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان؛ مجله مدیریت فرهنگی، سال سوم، ش3.
[12] ناصری, مشتاق؛ روح اله نظری و طیبه حیدری، ۱۳۹۳، بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی p7 با وفاداری مشتریان (در فروشگاههای پوشاک ایلام)، همایش بین المللی مدیریت، تهران، موسسه سفیران فرهنگی مبین،
[13] يعقوبي، ن. و شاكري، ر(1387). مقايسه تحليلي مدلهاي پذيرش فناوري با ات كيد بر پذيرش بانكداري اينترنتي"، فصلنامه علوم مديريت ايران، شماره 11، صص44 -21
[14] AbdulQader, I. K. (2008). “Intention to purchase electronic green products amongst lecturers: an empirical evidence”, Master Thesis, University Sanis Malaysia, Malaysia.
[15] Ansar,k. 2013, Effect of green marketing on consumer intent to interfere with factors such as price, advertising and packagingJournal ofConsumer Psychology, 20(4), P.P.508-520.
[16] Bachlecda Catherine, Fakhar Ahlam, Hlimi Laila (2012) "Sunscreen PurchaseIntention amongst Young Moroccan Adults", International Journal ofAcademic Research in Business and Social Sciences, 2(5), ISSN: 2222-6990
[17] Baldinger,A. & Rubbinson, J. (1996), "Br& loyalty: the link between " attitude & behavior", Journal ofAdvertising Research,Vol.36 No.6, pp.22-34.
[18] Clarke, A. (2011). “Book reviews / Tourism Management. Transport and tourism”, Journal of Retailing and Consumer, 32, pp. 457–462.
[19] Conner, M. & Armitage, C. (1998). “Extending the theory of planned behavior: a review and avenuesfor further research”, Journal of Applied Social Psychology, 28 (15),
[20] GrÖnroos, Christian (1994),''keynote paper from marketing mix torelationship marketing – towards aparadigm shift in marketing'',Management Decision, Vol.35, No4
[21] Han, H., Hsu, L. T. J, Lee, J. S. & Sheu, C. (2011). “Are lodging customers ready to go green? Anexamination of attitudes, demographics, and eco-friendly intentions”, International Journal ofHospitality Management, 30, pp. 345–355.
[22] Hennig Thurau , T. & Klee , A.(1997), "The Impact of customer satisfaction & relationship quality oncustomer retention: a critical reassessment & model development ", Psychology & Marketing , Vol.14No.8 , pp.737-64.
[23] Hu, Y. (2010). “An investigation on the linkage between purchase intention and service quality in theE-commerce context”, International Conference on Innovative Computing and Communication and2010 Asia-Pacific Conference on Information Technology and Ocean Engineering, pp. 304 - 307
[24] Jacoby, J.,&chestnut, R.(1978). BrandLoyalty: Measurement andManagement .new York: John Wiley &Sons.
[25] Jang, D., Mattila, A. S., (2005), An examination of restaurant loyalty programs: what kinds of rewards do customers prefer?, International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 17 No. 5,pp. 402-408
[26] Joireman, J., Smith, D., Liu, R. L., & Arthurs, J. It'sAll Good: Corporate Social ResponsibilityReduces Negative and Promotes PositiveResponses to Service Failures Among ValueAligned Customers. American MarketingAssociation. 2015, May
[27] Kim, H. Y. & Chung, J. E. C. (2011). “Consumer purchase intention for organic personal careproducts”, Journal of Consumer Marketing, 28 (1), pp. 40-47.
[28] Knussen, C., Yule, F., MacKenzie, J. & Wells, M. (2004). “An analysis of intentions to recyclehousehold waste: the roles of past behavior, perceived habit, and perceived lack of facilities”, Journalof Environmental Psychology, 24, pp. 237–246.
[29] Kotler, P & Armestrong, G (2000); Principles of Marketing (5rd ed.), New Jersey:Englewood Cliffs, prentice Hall International Inc
[30] Kotler, P., & Pfoertsch, W. (2006). B2Bbrand management. Berlin Heidelberg: Springer.
[31] Kotler, P., Keller, K., (2006), Marketing Management, 12thedition, Prentice Hall.
[32] Macintosh, G.Anglin, K.A, Szymanski, D.M. & Gentry, J.W. (1992), "Relationship development inselling: a cognitive analysis" , Journal of Personal Selling & Sales Management, Vol.12, Autumn , pp.23-34.
[33] Morgan , R.M. & Hunt , S.D.(1994) , " The commitment – trust theory of relationship marketing " ,Journal of marketing , vol.58 , July , pp.20-38.
[34] O’Malley, L., (1998), Can loyalty schemes really build loyalty?, MarketingIntelligence & Planning , Vol. 16/1, pp 47–55
[35] Palmer, A., McMahon-Beattie, U., Beggs, R., (2000), A structuralanalysis of hotel sector loyalty programs, International Journal of Contemporary Hospitality Management, 12/1, pp 54-60
[36] Peter , J.P. & Olson, J.C (1993), Consumer Behavior & Marketing Strategy (3rd Ed.),Irwin, Homewood,IL
[37] Pressey, A. D., Mathews, B. P., (2000), Barriers to relationshipmarketing in consumer retailing, Journal of Service Marketing, Vol. 14, No.3, pp. 272-286
[38] Raaij, W. F., Strazzieri, A. & Woodside, A. (2001). “New developments in marketing communications and consumer behavior”, Journal of Business Research, 53, pp. 59-61.
[39] Ramayah, T., Jason, W. C. L. & Mohamad, O. (2010). “Green product purchase intention: Someinsights from a developing country”, Resources, and Conservation Recycling, 54, pp. 1419–1427
[40] Ramsey , R.P. & Sohi, R.S(1997), "Listening to your customers: the impact of perceived salespersonlistening behavior on relationship outcome", Journal of the Academy of Marketing Science, Vol.25No.2,pp. 127-37.
[41] Rauyruen, P., & Miller, K. (2007).Relationship quality as a predictor of B2Bcustomer loyalty. Journal of BusinessResearch, Vol. 60, No. 1, pp. 21-31
[42] Reddy, S., (2004), Increasing Lifetime Value of Customers,Business Line, November 4, p.11.
[43] Schurr, P.H. & Ozanne, J.L. (1985), "Influences on exchange processes: buyers preconceptions od a sellerstrustworthiness & bargaining toughness" , Journal of consumer Research, Vol.11, March,pp.939-53
[44] Stauss, B., Schmidt, M., Schoeler, A., (2005), Customerfrustration in loyalty programs, International Journal of Service Industry Management, Vol. 16, No. 3, pp. 229-252
[45] Wang,K. Yuksel, F.Bilim,Y. (2017) Customer Loyalty Items Affected by Satisfaction Industrial Marketing Management, Vol36, 575-588.
[46] Willie ,L.and Sun.D. (2015) are factors affecting customer satisfaction and, on the other hand, customer loyaltyProcedia-Social and Behavioral Scienvces109 865-869
[47] Wright, C., Sparks, L., (1999), Loyalty saturation in retailing:exploring the end of retail loyalty cards?, International Journal of Retail & Distribution Management, Volume 27, .
- صفحات : 20-35
-
دانلود فایل
( 784.22 KB )