-
آرشیو :
نسخه تابستان 1398 - جلد دوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11864
-
موضوع :
موضوعی تعریف نشده!
-
نویسنده/گان :
مریم کشاورزی، مهدی رستگاری
-
کلید واژه :
دانش برند ضمنی و صریح، هوش بازاریابی، فروشندگان لوازم ورزشی.
-
مراجع :
[1] اسلامی، محمود. (1393). بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایران، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان.
[2] اصلاني افراشته، امير؛ هراتي بند، هادي( 1394) بررسی مفهوم هوش بازاریابی و تأثیر آن بر سازمانها؛ سیویلیکا - دومین کنفرانس ملی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد (سال:1394)
[3] بخت، محمد (1393)، بررسی رابطه بین انتقال دانش ضمنی دبیران و عملکرد گروههای آموزشی دوره دوم متوسطه نظری شهر مشهد، پایان نامه کارشناسی ارشد.دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی.
[4] پاشا، معصومه؛ نجاتی، رکسانا؛ یکتا، مانی(1396) ارتباط هوش بازاریابی با مدیریت دانش در مدیران باشگاه های ورزشی شهرداری شهر تهران؛ مجله تحقیقات کاربردی علوم ورزش ، آموزش بدون مرز،دوره 2، شماره5، سال 96
[5] گلوانی, سمیه و سید محمد کاشف(۱۳۹۵) تاثیر آگاهی تجاری بر سهم فروش محصولات ورزشی در استان آذربایجان غربی،دومین همایش ملی دستاوردهای نوین تربیت بدنی و ورزش، چابهار، دانشگاه بین المللی چابهار،
[6] مظلومي سويني، فرزانه؛ جابري، اكبر؛ خزائي پول، جواد(1394) طراحي مدلي به منظور بررسي تأثير خلاقيت، تسهيم دانش ضمني و تسهيم دانش آشكار بر عملكرد سازمانهاي ورزشي با استفاده از رويكرد كارت امتيازي متوازن؛ مديريت ورزشي، شماره 6، دوره 7، صص 864-847.
[7] Alavi, M. and Leidner, D. E. (2001). Knowledge management and knowledge management systems: conceptual foundations and researchissues. MIS Quarterly, 25 (1): 107-136
[8] Bartlett, C and Ghoshal, S ,(2002), “Building competitive advantage through people”, MIT Sloan Management Review, Winter, p. 30- 43.
[9] Baumgarth, C.; Schmidt, M. (2016). “How strong is the business-to-business brand in the workforce? An empirically-tested model of ‘internal brand equity’ in a business-tobusiness setting.” Industrial Marketing Management, Vol. 39 No 8, pp. 1250–1260.
[10] Halawi, L., Aronson, J. and McCarthy, R. (2005). Resource-based view of knowledge management for competitive advantage. The Electronic Journal of Knowledge Management, 3 (2): 75-86
[11] Jeroen Schepers, Edwin J. Nijssen, (2018) "Brand advocacy in the frontline: how does it affect customer satisfaction?", Journal of Service Management, Vol. 29 Issue: 2, pp.230-252
[12] Kotler.P, Keller, K,(2006), “Marketing Management” ,12th, Pearson Education. pp 86-101
[13] Liao, Shu-Hsien & Wu, Chi-Chuan. (2010). "System perspective of knowledge management, organizational learning, and organizational innovation", Expert Systems with Applications 37, 1096–1103.
[14] Liao, Shu-hsien. (2010). Relationships between knowledge acquisition, absorptive capacity and innovation capability, an empirical study on Talwans financial and manufacturing industries, Journal of information Science, Vol. 36,No.1, p.19
[15] Micu, Adrian; Micu, Angela-Eliza; Capatina, Alexandru ; Cristache, Nicoleta; George, Dragan Bogdan(2018) Market Intelligence Precursors for the Entrepreneurial Resilience Approach: The Case of the Romanian Eco-Label Product Retailers; Sustainability 2018, 10(1), 190;
[16] Nazari, Maryam. Shahngian ,Behnam. Salmantahery, Fatemeh. Ziaei, Vajiheh.(2015). The Impact of Individual Characteristics on the Creation of Marketing Intelligence. Jurnal UMP Social Sciences and Technology Management. Vol. 3, Issue. 3,2015.
[17] Rastogi, P. N. (2000). Knowledge management & intellectual capital: The new virtuous reality of competitiveness. Human Systems Management, 19 (1): 39-49.
[18] Schmidt, Stefan; Langner, Sascha; Hennigs, Nadine; Wiedmann, Klaus-Peter; Karampournioti, Evmorfia; Lischkaو Gesa(2017) The green brand: Explicit and implicit framing effects of ecolabelling on brand knowledge Steffen Schmidt; Cogent Psychology(2017), 4: 1329191
[19] Theurer, Christian P. Tumasjan, Andranik; Welpe, Isabell. M; Lievens, Filip(2016) Employer Branding: A Brand Equity-based Literature Review and Research Agenda; International Journal of Management Reviews, Vol. 00, 1–25.
- صفحات : 58-65
-
دانلود فایل
( 407.61 KB )