-
آرشیو :
نسخه بهار 1398 - جلد اول
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11818
-
موضوع :
مدیریت دولتی
-
نویسنده/گان :
شقایق حسین پور پناهی، سید محمد طباطبایی
-
کلید واژه :
برون سپاری، سیستم های اطلاعاتی، کیفیت خدمات، رضایت مشتری، سودمندی ادراک شده، مزیت خدمات درک شده.
-
مراجع :
[1] انصاری، زهرا(1395) ، تاثیر برون سپاری سامانه های فناوری اطلاعات بر سطح رضایت مشتریان بانک ملت استان تهران با در نظر گرفتن نقش میانجی سودمندی ادراک شده ، پایانامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی، تهران.
[2] ایمانی، محمد ؛ سید حسینی، سید محمد (1394) ، بررسی تاثیر برون سپاری سیستمهای اطلاعاتی بر سطح رضایتمندی مشتریان بانک ملی استان اصفهان، پایانامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت ، دانشگاه علم و صنعت، تهران.
[3] براتلو، سهیلا (1391)، بررسی اثربخشی برونسپاری در حوزه فناوری اطلاعات (موردمطالعه: شرکت دادهورزی سداد وابسته به بانک ملی)، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه پیام نور تهران غرب، پایاننامه کارشناسی ارشد.
[4] خداوردی، روحاله، بجنوردی، احسان (1389)، راهبرد برونسپاری؛ فواید، مشکلات و چالشها، فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد، سال هفتم، شماره 25، صص 65-71.
[5] سدیری جوادی،مهدی (1390) ارزیابی رضایت مشتریان در طرح های برون سپاری شده تکنولوژی اطلاعات (IT) در شهرداری مشهد،پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد،دانشکده مدیریت.
[6] سلطانی،ایرج(1382) نقش فناوری اطلاعات در توسعه منابع انسانی، ماهنامه تدبیر ،سال چهاردهم، شماره138، صص1-6.
[7] غیاثی،محمد (1393)، حسابرسی برونسپاری فناوری اطلاعات: مصلحت یا ضرورت؟، دانش حسابرسی، دوره جدید، سال یازدهم، شماره 5، صص 28-48.
[8] سیفی (1392) بررسی برونسپاری پیمانهای پروژههای فنآوری اطلاعات (مطالعه موردی: سیستم اطلاعات باشگاه دینامیک مشتریان بانک تجارت)، پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز،دانشکده مدیریت.
[9] فرقانی، پریسا (1390)، تعیین عوامل تاثیرگذار بر رضایت کاربران از خدمات IT برونسپاری شده در دانشگاه اصفهان، دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان، پایاننامه کارشناسی ارشد.
[10] محمدی میمند؛ محمد، رحمانی، زینالعابدین، بصیرتنیا، مهدی (1389)، بررسی اثر استفاده از استراتژی برونسپاری بر بهرهوری صنعت بانکداری، مطالعه موردی شعب بانک اقتصاد نوین استان مازندران، فصلنامه مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، سال پنجم، شماره 13، پاییز 1389.
[11] مدهوشی، مهرداد، کوهکن موخر، امیر (1391)، تبیین نقش استراتژی برونسپاری بر بهرهوری سازمان، پژوهشنامه مدیریت اجرایی، سال چهارم، شماره 7، صص 99-124.
[12] Davis, F.D. (1989). Perceived usefulness, perceived ease of use, and user acceptance on information technology. MIS Quarterly, 13 (3): 319- 339.
[13] Davis, F.D., Evelson, R.P. (2009). Extrinsic and intrinsic motivation to use computer in the workplace. J App SocPsychol, 22 (14): 1109- 1130.
[14] Gronroos, C. A. (1984). “ Service Model and its Marketing Implications “, European Journal of Marketing, 18(4), pp. 36.44.
[15] Gorla, N., & Somers, T. M. (2014). The impact of IT outsourcing on information systems success. Information & Management, 51(3), 320-335.
[16] Kaldol, W. J., Sunny Park, S.-H., & Smith, J. (2014), understanding the consequences of information systems service quality on IS service reuse, Information & Management, 46, 335-341.
[17] Kettinger, W. J., Sunny Park, S.-H., & Smith, J. (2009), understanding the consequences of information systems service quality on IS service reuse, Information & Management, 46, 335-341.
[18] Klaver-Muata,Osei-Bryson,Ojelanki K.Ngwengama(2012),Managing risks in information outsourcing:An approach to analyzing outsourcing risk and structure incentive contracts.European Journal of Operation Research,No.176,pp.245-264.
[19] Lacity,M.C,Khan,S.A,Willcocks,L.P,(2009),"A review of the IT outsourcing literature:Insights for practice",Journal of Strategic Information Systems,Vol.18,p.p:130-146.
[20] Lee Jae-Nam, Huynh. Q Minh, RonChi-Wai Kwok, and Shih-Ming Pi ”IT Outsourcing Evolution Past, Present, and Future” Communication of the ACM, May 2004 /Vol, 46, NO.5.
[21] Leem, C. S., & Yoon, Y. K. (2004). “A maturity model and an evaluation system of software customers satisfaction: The case of software companies in Korea”.Industrial Management & Data Systems. 104(4), 347-54.
[22] Mathwick, C., Malhotra, R. K. (2001). The effect of dynamic retail experiences on experiential perceptions of value: an Internet and catalog comparison. Journal of Retailing, 78 (1): 51- 60.
[23] Mitas, B., & Seather. Hans, & Gottschalk. Petter (2006). Managing IT Outsourcing Performance. United States of America: Business Science Reference (an imprint of IGI Global).
[24] Rouse. C. (2010). “Information Technology Outsourcing”. IT Outsourcing “Concepts, Methodologies, Tool and Applications” (Chapter 1-9). United States of America: Business Science Reference (an imprint of IGI Global).
[25] Remeo,M.K., Hesler, T. morina, P.(2015). " The impact of outsourcing on the success of marketing information systems of state بانکs in Sweden" Journal of Manufacturing Technology Management, Vol. 15 No. 8, 857-866.
[26] Song. Hoo Min, Wong. Siew Fan ( 2009). “Understanding Customer Satisfaction in the IT Outsourcing Environment: A Classification of Quality Attributes”. Journal of Outscoring and Organizational Information Management. Vol 2009. P.P 1-5. http://www.ibimapublishing.com/journals/JOOIM/jooim.html
- صفحات : 98-117
-
دانلود فایل
( 748.34 KB )