-
آرشیو :
نسخه پاییز 1398 - جلد دوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11875
-
نویسنده/گان :
محمد مهدی کیوان بنه کهل، ندا رضایی
-
کلید واژه :
عملکرد مدیران، رضایت شغلی، موفقیت مدیران، صلاحیت، اثربخشی.
-
مراجع :
[1] فرامرز قراملکی, احد، 1385، اخلاق حرفه ای، تهران انتشارات مجنون، چاپ سوم
[2] شادالویی, نوریه و تورانی, حیدر، 1390، اخلاق عملی در سازمان آموزشی. مجله رشد مدیریت مدرسه، شماره 4.
[3] حسنی, سید مظفر ، 1389، بررسی رابطه میان عملکرد مدیران مدارس (سه مفطع) و وظایف آموزشی در شهر بابل، دانشگاه پیام نور مرکز تهران
[4] نصیریان, مرتضی، ۱۳۹۴، صلاحیت حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد، شیراز، موسسه عالی علوم و فناوری خوارزمی.
[5] عسکریان، مصطفی(1373)، سازمانومدیریت آموزش _ پرورش- انتشارات امیرکبیر، چاپ ششم.
[6] رانکلمن _کیلزبری (1376)، 525 راهبرایمدیریت بهتر، ترجمهمحمد محمود، تهران: انتشارات جامعه نو.
[7] ذاکری حکمی, معصومه، ۱۳۹۴، عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی، دومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی، استان خوزستان - شادگان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان
[8] قنبری, مهدی و مریم صالحی زاده، ۱۳۹۵، بررسی مهارتهای مدیران دارای مدرک مدیریت آموزشی در مقایسه با مهارتهای مدیران سایر رشته ها در مدارس مقطع ابتدایی، پنجمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی، تهران، مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار -موسسه آموزش عالی مهر اروند.
[9] ابطحی، سیدحسین و عباسی، سعید .توانمندسازی کارکنان. چاپ اول، تهران: موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت، 1386.
[10] نصیری, فخرالسادات و ساکی, جواد، ۱۳۹۵، بررسی وضعیت عملکردمدیران فارغ التحصیلمدیریت آموزشی و سایررشته ها درمدارس مقطع ابتدایی استان همدان،نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی، تهران، دانشگاه شهید بهشتی.
[11] میرکمالی، سید محمد، 1382، اخلاق و مسئولیت اجتماعی در مدیریت آموزشی. مجله روان شناسی و علوم تربیتی. شماره 1.
- صفحات : 35-41
-
دانلود فایل
( 387.23 KB )