-
آرشیو :
نسخه پاییز 1398 - جلد دوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11880
-
نویسنده/گان :
محمد وفائی مهر
-
کلید واژه :
مدیریت، سبک های مدیریت ، خودکارآمدی، مدارس ابتدایی.
-
مراجع :
[1] بخشایش، علیرضا و آذرنییاد، عبدالله. (1391). رابطه ی سبک های مدیریت مدیران با رضایت شغلی و سلامت روانی معلمان. فصلنامه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال سوم، شماره 1، 63-82.
[2] شیرازی، علی. (1389). مقدمات مدیریت آموزشی. مشهد: نشر آیین تربیت.
[3] صداقت، مریم. (1389). نقش خودکارآمدی معلم در راهبردهای اداره ی کلاس، ادراکات و گرایش های فکری دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی، پایان نامه ی دکتری، دانشکده ی روان شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی.
[4] صمدی، معصومه. (1392). بررسی نقش حرفه ای و خودکار آمدی معلمان بر شیوه های مثبت و منفی آنان با دانش آموزان. مطالعات روانشناسی تربیتی، سال نهم، شماره، 17، 106-126.
[5] علاقه بند، علی. (1393). مقدمات مدیریت آموزشی، تهران: نشر دوران.
[6] گلچین، علیرضا. (1391). رابطه ی بین هوش معنوی و خودکار آمدی دبیران. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور واحد تهران.
[7] قلایی، بهروز (1390). ارزیابی مدل باورهاي خودکارآمدي معلمان به عنوان تعیین کنندة رضایت شغلی آنها و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تر بیت معلم شهید رجایی.
[8] قلایی، بهروز؛ کدیور، پروین؛ صرامی، غلامرضا و اسفندیاری، محمد. (1391). ارزیابی مدل باورهای خودکارآمدی معلمان به عنوان تعیین کننده¬ی میزان رضایت شغلی آنها و پیشرفت تحصیلی دانش آموران، پژوهش در برنامه ریزی درسی، سال نهم، دوره ی دوم، 97-106.
[9] ناظم، فتاح؛ اکرامی، محمود. (1385). تبیین بهره وری در سازمان های صنعتی بر پایه ی سبک رهبری و فضای سازمانی، آینده پژوهی مدیریت، شماره 60، 124- 99.
[10] Bandura, A. (1977). "Self-efficacy: Toward a unifying theory of behavioral change". Psychological Review. 84(2): 191-215.
[11] Likert, R. (1961). New Patterns of Management. New York: McGraw-Hill.
[12] Schwarzer, R., & Hallum, S. (2008). Perceived teacher self-efficacy as a predictor of job stress and burnout: Mediation analyses. Applied Psychology : An International Review,57, 152–171.
- صفحات : 67-72
-
دانلود فایل
( 463.34 KB )