-
آرشیو :
نسخه بهار 1399 - جلد دوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11902
-
موضوع :
مدیریت بازرگانی
-
نویسنده/گان :
ابراهیم آلبو نعیمی، لیلا آندرواژ، علی فیروززاده
-
کلید واژه :
متغیرهای مکانی، زمانی و حمل و نقل شرکت های صنعتی، عملکرد محیطی زنجیره تامین.
-
مراجع :
[1] حیدری قره بلاغ، هادی،1398. الگوی پیاده سازی مدیریت زنجیره تامین در شرکت های کوچک و متوسط، فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد، شماره 17.
[2] رجب زاده، علی؛ خدیور، آمنه؛ کاظمی،عبدالعظیم. بررسی تاثیر الگوی زنجیره نامین بر بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان و تدوین مولفه های اصلی. فصلنامه پژوهش بازرگانی، شماره 43، تابستان 98
[3] Bowersox, D. J., Closs, D. J., & Cooper, M. B. (2002). Supply chain logistics management. New York: McGraw-Hill/Irwin.
[4] Schary, P. B., & Skjott-Larson, T. (2001). Managing the global supply chain. Copenhagen: Copenhagen Business School Press.
[5] Carson, S., Devinney, T., Dowling, G., & John, G. (2018). Understanding institutional designs within marketing value systems. Journal of Marketing, 63, 115– 130 (special issue).
[6] Williamson, O. E. (1996). The mechanisms of governance. New York: Oxford University Press.
[7] Heide, J. B. (1994, January). Interorganizational governance in marketing channels. Journal of Marketing, 58, 71– 85.
[8] relations. New Haven, CT: Yale University Press.
[9] Scott, R. W. (2001). Institutions and organization (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage.
[10] Grewal, R., & Dharwadkar, R. (2018, July). The role of institutional environment in marketing channels. Journal of Marketing, 66, 82–97.
[11] Cateora, P. R., & John, L. G. (2002). International marketing, 11th ed. New York: McGraw-Hill/Irwin.
[12] Stark, D. (1997). Recombinant property in East European capitalism. In G. Grabher, & D. Stark (Eds.), Restructuring networks in post-socialism: Legacies, linkages and localities (p. 43). New York: Oxford University Press.
[13] Jiang, B., & Prater, E. (2002). Distribution and logistics development in China: The revolution has begun. International Journal of Physical Distribution and Logistics Management, 32(9), 783–798.
[14] Lohtia, R., & Murakoshi, T. (1999). The adoption of efficient consumer response in Japan. Journal of Marketing Channels, 7(1), 1 – 28.
[15] Hofstede, G. (2019). Culture’s consequences: Comparing values, behaviors, institutions and organizations across nations (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage.
[16] Jiang, B. (2002). How international firms are coping with supply chain issues in China. Supply Chain Management: An International Journal, 7(4), 184–188
- صفحات : 15-30
-
دانلود فایل
( 637.81 KB )