-
آرشیو :
نسخه بهار 1399 - جلد دوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11912
-
موضوع :
مدیریت بازرگانی
-
نویسنده/گان :
یاسر میرزایی، احسان میرزایی، هادی حیدری قره بلاغ
-
کلید واژه :
فشار روانی، ابهام نقش و تعارض نقش، بهره وری عملکرد، ساختار سازمانی.
-
مراجع :
[1] ابطحي،سيد حسين،و بابك كاظمي،1383،"بهره وري"،موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني،چاپ پنجم.
[2] خاكي،غلامرضا،1382،"مديريت بهره وري(تجزيه و تحليل آن در سازمان)" ،مركز انتشارات علمي دانشگاه آزاد اسلامي،چاپ سوم.
[3] دژدار، حسین(1375)، بررسی تاثیر فشارهای عصبی بر کارایی مدیران جهاد سازندگی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.
[4] رضايي،اردشير،1384،"مديريت سازمانها و بهره وري نيروي انساني"،مجله تدبير،سازمان مديريت صنعتي،شماره 131.
[5] لوتانزا فرد، رفتار سازمانی، غلامعلی سرمد، چاپ اول، تهران، انتشارات موسسه بانکداری بانک مرکزی ایران، 1372.
[6] مجتهدزاده،محمود(1378) ، بررسی رابطه میان فشارهای عصبی و کارایی مدیران شرکت ملی حفاری ایران، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی، دانشگاه تهران.
[7] والتون،جان،1384،"پرورش راهبردي منابع انساني"،مترجمان: دكتر ناصر ميرسپاسي و داريوش غلام زاده،انتشارات آهار.
[8] Mathew,Joosy,(2010),"The Relationship Of Organizational Culture With Productivity & Quality", Journal Of Employee Relations, Vol.29.
[9] Resek,Robert,(2004), "Productivity Benefits Of Higher Education", Http://WWW.igpa.uiuc.edu.
[10] Talor,Bruce,(2005),"Organizational Culture Is Important in Software Productivity",Http://WWW.Workinginunison.Com.
[11] Urquhart,Rob.,(2008),"A survey To Measure Your Company's Human Resource Productivity":A Checklist Of Measure & Actions,Resolve Group Ltd.,Internet.
- صفحات : 105-116
-
دانلود فایل
( 533.19 KB )