-
آرشیو :
نسخه تابستان 1399-جلد اول
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11918
-
موضوع :
سایر شاخه های مدیریت
-
نویسنده/گان :
امیرپیام، فرزانه میرشاهولایتی
-
کلید واژه :
اثربخشی، دوره های آموزشی، ایزو 10015.
-
مراجع :
[1] عباسپور، عباس (1392). مديريت منابع انساني پيشرفته . تهران، سمت، چاپ دوم
[2] Byrne, John, Reinhardt, Andy; Hof, Robert D.( 1999). "The Search for theYoung and Gifted, Why Talent Counts". Business Week, New York
[3] ربیعی، فاطمه. مؤیدی، نورالدین. نادری، زهرا. فراهانی، کبری. شمسی، محسن(1390). تأثیر دورههای آموزشی ضمن خدمت برکارایی نیروی انسانی از دیدگاه کارشناسان ستادی دانشگاه. ، جلد 4 شماره 2 ص85-89 .
[4] حاتمی، حمید (1393). بررسی عوامل مؤثر بر میزان اثربخشی آموزش کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان . پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزش، دانلود/29901/. شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان. دانشگاه واحد پردیس هرمزگان.
[5] نظامیانپور، زهرا. غفاریان شیرازی، حمیدرضا.قائدی، حسین. مؤمنینژاد، محسن.محمدی باغملائی، مسعود (1390). اثربخشی دوره آموزش با دستگاه الکترو شوک به پرستاران بر اساس مدل پاتریک، ز، نظامیان پور جهرمی، حمید غفاریان، ح، قاعدی.م، مومنی، م، محمدی، ع، عباسی. ب، شریفی. دوره11، شماره 8ص896-902.
[6] متانی، مهرداد.حسنزاده، رمضان(1387).بررسی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت بر عملکرد کارکنان(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری) پژوهشنامه تربیتی. دوره 4، شماره 16، ص159تا 179.
[7] anson, R.A. and Holton, E.F. (2009) Foundations of Human Resource Development, 2ndEdition, Berrett-Koehler, San Francisco
[8] Sahinidis, E& Bouris, J, (2018). Employee perceived training effectiveness relationship to employee attitudes, Journal of European Industrial Training, 32(1), 63-76.
[9] Buckley, R & Caple, J (2007). The theory and practice of training, 5th edition, London: Kogan-Page.
[10] ابراهيميقوام، صغری (1390)«مقدمهاي بر استاندارد آموزشي ايزو10015 و راهكارهاي اجراي آن در دانشگاه علومانتظامي»، فصلنامه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، دوره ششم، شماره 21، ص 72-35.
[11] خراسانی، اباصلت، عیدی، اکبر (1394). الزامات استاندارد بین الملی ایزو 10015 ویرایش دوم، مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی.
[12] سام خانیان،محمد (1381) خلاقیت و نوآوری در سازمان آموزشی، چاپ اول، تهران، انتشارات رسانه تخصصی
[13] Smidt, A., Balandin, S., Sigafoos, J. and Reed V. A. 2009. The Kirkpatrick model: A useful tool for evaluating training outcomes. Journal of Intellectual & Developmental Disabilility. 34: 74-266
[14] اکبری، مریم. کریمی مونقی، حسین. ایزانلو، عذرا. (1390) .مقاله برنامه ریزی آموزشی با الگوی بازگشت سرمایه(ROI) در آموزش پژشکی. مجله افق توسعه آموزش پزشکی. شماره1.ص27تا31.
[15] فتحی واجارگاه، کورش (1392). برنامهریزی درسی آموزش عالی(مقدمهای بر مفاهیم، دیدگاهها والگوها). مؤسسه کتاب مهربان.
[16] خراسانی، اباصلت (1384). جایگاه آموزش در استانداردهای بینالمللی، نشریه روش.
[17] ملک، مریم.امیدی، مرجان. (1384) استاندارد بینالمللی ایزو 10015. ویرایش اول، مدیریت کیفیت خطوط راهنما برای آموزش.ناشر:چهارم.
[18] ابراهیمی قوام، صغری (1390). مقدمهای براستاندارد آموزشی10015 و راهکارهای اجرای آن در دانشگاه علوم انتظامی، نشریه توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، سال ششم، شماره 21، ص35 تا 72.
[19] بختیاری، یزدان (1388). مهندسی آموزش (با رویکرد استاندارد ایزو 10015)، نشر تهران، دانشگاه صنعتی مالک اشتر، ص، 13.
[20] موسوی بیدلی، ابراهیم. اردشیری، مسلم (1396). پژوهش" تعیین تأثیر فناوریهای اطلاعات و ارتباطات بر کیفیت و اثربخشی آموزش براساس مدل ایزو 10015 در اداره آموزش و پرورش شهرستان لردگان. مجله مطالعات مدیریت و کارآفرینی، دوره سوم، شماره1.
[21] ضیایی، ثریا. بلندی،عزیزه. (1395). پژوهش"ميزان اثربخشي دوره هاي آموزشي براي کتابداران کتابخانه¬هاي عمومي استان آذربايجان شرقي" . مجله تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی، دوره 22 شماره 1(پیاپی84)، ص173 تا 187.
[22] مرادی، مجید. خراسانی، اباصلت. فتحی، کورش. (1393) پژوهش "اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت شرکت ملی گاز ایران بر اساس سه الگوی پاتریک، فیلیپس و مدل ایزو 10015". فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی سال 5 شماره 19، ص103تا 130.
[23] Sahinidis, E& Bouris, J, (2018). Employee perceived training effectiveness relationship to employee attitudes, Journal of European Industrial Training, 32(1), 63-76.
[24] M. ROMAN , E. JABA, D. MARIN (2010). Curricula Design Based On Competencies In Romanian Higher Education The 6th International Seminar Quality Management in Higher Education – QMHE2010. http://ssrn.com
[25] Hung, S. Y, et al (2009). Exploring E-learning Effectiveness Based on Activity Theory: An Example of Asynchronous Distance learning, MIS Review, 15 (1), 63-87
- صفحات : 28-42
-
دانلود فایل
( 647.81 KB )