-
آرشیو :
نسخه تابستان 1399-جلد دوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11940
-
موضوع :
سایر شاخه های مدیریت
-
نویسنده/گان :
احمد گائینی، بهروز بهروزی، ریحانه منصور، مژگان عبدالهی
-
کلید واژه :
عملکرد مدیریت زنجیره تأمین خدمات، کنترل فرایندها، تعامل با تأمین کنندگان، تمرکز بر مشتریان، حمایت مدیریت، شرکت لوله سازی اهواز.
-
مراجع :
[1] جعفرنژاد احمد، محمودی محمدرضا (1393). زنجیره تأمین پایدار، چاپ اول، تهران، مؤسسه کتاب مهربان نشر.
[2] جعفری زاده مالمیری، علی اکبر؛ علیرضا فریمانی و داریوش فرید (1394). شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مدیریت ریسک زنجیره تأمین در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسبوکار، گیلان، موسسه پویندگان اندیشه های نو شهرداری صومعه سرا، مجتمع فرهنگی و هنری فارابی اداره فرهنگ و ارشاد.
[3] خرمی، غلامرضا؛ محمودزاده، احد (1396). بررسی تأثیر برنامه¬ریزی منابع سازمانی، مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شرکت، مدیریت زنجیره ارزش، 2(5).
[4] دربان آستانه، علیرضا، رضوانی، محمدرضا؛ حاتمی¬فر، پژمان (1395). ارزیابی عملکرد زنجیره¬ی تأمین هتل¬هل بهمنظور کسب مزیت رقابتی مورد مطالعه: هتل¬های شهر اصفهان، فصلنامه¬ی علمی-پژوهشی گردشگری و توسعه، 5(8).
[5] رزقی رستمی، علیرضا؛ حسینی، مریم؛ عسگری، الهه؛ فرشیدی، علی (1396). نقش نوآوري تکنولوژیک بر عملکرد زنجیره تأمین پایدار با تکیهبرنوع فعالیت شرکت، فصلنامه مهندسی تصمیم، 2(5).
[6] رضائی¬پندری، عباس، آذر، عادل؛ تقوی، الهوردی، مقبل باعرض، عباس (1393). ارائه مدل ارزيابي عملكرد زنجيره تأمين خدمات با رويكرد نگاشت شناختي فازی (مورد مطالعه: صنعت بيمه)، چشم¬انداز مدیریت صنعتی، 16، 75-93.
[7] شاه¬بندرزاده، حمید؛ آبادی، فاطمه (1395). ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین با رویکرد مدل مرجع عملیاتی زنجیره تأمین (SCOR) (مورد مطالعه: شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا))، بررسی¬های بازرگانی، 79.
[8] شاهین، آرش؛ دژ طاهریان، مریم (1394). ارائه راهکاری برای انتخاب و تفکیک شاخصهای عملکرد زنجیره تأمین خدمات با رویکرد امتیاز ویژه شاخص¬ها (NIS) مورد مطالعه یک زنجیره تأمین دوسطحی دوسویه، فصلنامه علوم مدیریت ایران، 10(39).
[9] صیدی, مسعود و محمدتقی رحمانی (1394). اهمیت انتخاب تأمینکننده در زنجیره تأمین، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی، تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات فارس.
[10] عميد، امين، رضائيان، علي، باقري، مهدی (1386). تحلیل و بررسی تأثیر برنامهریزی راهبردی سیستمهای اطلاعاتی در بهبود عملکرد مدیریت زنجیره تأمین، پیام مديريت، 25: 5-32.
[11] گل محمدزاده، ندا و رامین مشک آبادی (1395). کاربرد روش سسله مراتبی فازی AHP جهت انتخاب تأمین کننده برتر در مدیریت زنجیره تأمین مطالعه موردی: کارخانه رب مشگین، کنفرانس ملی پژوهش های نوین در علوم فنی و مهندسی، اردبیل، موسسه حامیان زیست اندیش محیط آرمانی.
[12] مستقیمی، محمدرضا؛ رمضانیان، محمدرحیم؛ اسماعیل¬زاده، محمد (1392). مدل جامع مدیریت زنجیره تأمین خدمات، کنفرانس بین¬المللی مدیریت، چالش¬ها و راهکارها.
[13] مهرنیا, امیررضا و سیدرئوف خیامی (1394). بکارگیری فنآوری RFID در مدیریت زنجیره تأمین Using RFID Technology in Supply Chain Management، همایش ملی مدیریت و آموزش، ملایر، دانشگاه ملایر.
[14] نورنگ، احمد؛ مهریار ایردیموسی، حامد (1390). توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تأمین با استفاده از کارت امتیازي متوازن، فصلنامه مدیریت زنجیره تأمین، 13(34).
[15] وهاب پور، نیره؛ صفر زاده، حسین (1396). بررسی نحوه اثرگذاری یکپارچگی زنجیره تأمین بر عملکرد شرکت با استفاده از متغیرهای میانجی قابلیت¬های رقابتی و مدیریت زنجیره تأمین، فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری، شماره ویژه کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی (زمستان 1396).
[16] Aqlan, F. (2016). A software application for rapid risk assessment in integrated supply chains. Expert Systems with Applications, 43, 109-116.
[17] Christopher Pearson, (2011), Logastik and Supply Chains Martin Education Limited.
[18] Hugos Michael, (2013). “Essentials of Supply Chain Management”.
[19] Khan, M., Hussain, M., Saber, M, H. (2016). Information sharing in a sustainable supply chain, International Journal of Production Economics,181, 208–214. Kline, R. B. (2010). Principles and practice of structural equation modelin, New York: Guilford publications. Lee, V. H., Ooi, K. B., Chong, A. Y. L., & Seow, C. (2014). Creating technological innovation via green supply chain management: An empirical analysis. Expert Systems with Applications, 41(16), 6983- 6994.
[20] Pagell, M (2014) “Understanding the factors that enable and inhibit the integration of operations, purchasing and logistics”, Journal of Operations Management, 22:5, 459–487.
[21] Palang, D., & Tippayawong, K. Y. (2018). Performance evaluation of tourism supply chain management: the case of Thailand. Business Process Management Journal.
[22] Qi, Y., Huo, B., Wang, Z., & Yeung, H. Y. J. (2017). The impact of operations and supply chain strategies on integration and performance. International Journal of Production Economics, 185, 162-174.
[23] Rajat Bhagwat, Tmilind Kumar Sharma, (2010). “Performance Measurement of Supply Chain Management: A Balanced Scorecard Approach”, Computer & Industrial Engineering.
[24] Schaltegger, S., & Burritt, R. (2014). Measuring and managing sustainability performance of supply chains: Review and sustainability supply chain management framework. Supply Chain Management: An International Journal, 19(3), 232-241.
[25] Seuring, S. (2013). A review of modeling approaches for sustainable supply chain management. Decision support systems, 54(4), 1513-1520.
- صفحات : 90-101
-
دانلود فایل
( 1,007.30 KB )