-
آرشیو :
نسخه پاییز 1399 - جلد اول
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11974
-
موضوع :
مدیریت بازرگانی
-
نویسنده/گان :
امیرحسین عبدالعلی پور، فاطمه بزرگی گردویشه
-
کلید واژه :
پلتفرم های توزیع مشارکتی، وفاداری به پلتفرم، وفاداری به برند، رضایتمندی مشتری.
-
مراجع :
[1] اسماعیلی، اکرم؛ طاهری، فاطمه (1394) "ارزیابی تاثیر جوامع آنلاین بر میزان وفاداری مشتری به برند در شبکه های اجتماعی" اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار، گیلان، موسسه پویندگان اندیشه های نو و شهرداری صومعه سرا،مجتمع فرهنگی و هنری فارابی اداره فرهنگ و ارشاد.
[2] پورکیان، ولی اله؛ پورکیان، ملیحه؛ پورکیان، الهه؛ قره باغی، سمیرا(1395) "عوامل موثر بر قصد رفتاری مشتریان از خدمات بانکداری همراه شعب بانک های دولتی استان خراسان رضوی" پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارافرینی و نوآوری های باز.
[3] حدادیان , ع., باقریه مشهدی ,ا و هنرور باوجدان , ف.(1393) ". عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری سال نهم، شماره 27، 23-46.
[4] حسنقلی پور،ط. امیری،م. فادری، عابد،ا (1392) "بررسی تاثیر خصوصیات مشتریان بر تمایل آنها به پذیرش خرید اینترنتی (پیمایشی پیرامون دانشکده مدیریت دانشگاه تهران) مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 5، شماره 4، 67-84.
[5] خسروی، ابوالفضل؛ فروزنده، مهرداد؛ صفاهانی، نوشا (1394)،" ایجاد آگاهی از برند در شبکه های اجتماعی آنلاین. کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی مدیریت حسابداری اقتصاد، تهران، موسسه آموزش عالی نیکان.
[6] سعید نیا، حمیدرضا؛ قهرمانی،آمنه؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی (1395) "پیامدهای تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه های اجتماعیبر اعتماد و وفاداری به برند" نشریه مدیریت برند، دوره 3، شماره 2 ؛88-65
[7] غفوریان شاگردی،امیر؛ دانشمند،بهناز؛ بهبودی،امیر(1396)،" تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید مصرف کنندگان ". فصلنامه علمی –پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال هفتم، شماره سوم، شماره پیاپی (26)، صص 190-175.
[8] فرزین فر، زهره؛ اردکانی، سعید؛ نادری بنی، محمود (1395). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت، مطالعات مدیریت گردشگری، دوره 11، شماره 33: 63-83.
[9] قوت دین، محمد سعید(1394) "بررسی وفاداری مشتری به برند از طریق شبکه های اجتماعی"، کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب وکار،13ص.
[10] قاسمیان صاحبی، علی؛ مشبکی، اصغر؛ خداداد حسینی، سید حمید(1397) "بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین" مجله مدیریت برند،دوره پنجم، شماره 13، صص 35-13
[11] Acquier, A., Daudigeos, T., Pinkse, J., 2017. Promises and paradoxes of the sharing economy: an organizing framework. Technol. Forecast. Soc. Chang. 125, 1–10.
[12] Abbes, Intissar; Yousra Hallem; Nadia Taga,2020, Second-hand shopping and brand loyalty: The role of online collaborative redistribution platforms , Journal of Retailing and Consumer Services 52 (2020) 101885.
[13] Alalwan, Ali Abdallah(2018). Investigating the impact of social media advertising features on customer purchase intention, International Journal of Information Management 42 (2018) 65–77
[14] Belk, R., 2014. You are what you can access: sharing and collaborative consumption online. J. Bus. Res. 67 (8), 1595–1600
[15] Blanquart, C., Carbone, V., 2014. Collaborative supply chains and environmental awareness: a typology in terms of proximity. Supply Chain Forum Int. J. 15 (4),28–41.
[16] Cova, B., Cova, V., 2004. L’expérience de consommation: de la manipulation à la compromission?. Acte des Journées Colloque Normandes de la Consommation –Société et Consommation. Rouen 1–16.
[17] Correa, J.C., Garzón, W., Brooker, P., Sakarkar, G., Carranza, S.A., Yunado, L., Rincón, A., 2019. Evaluation of collaborative consumption of food delivery services through web mining techniques. J. Retail. Consum. Serv. 46, 45–50.
[18] Decrop, A., 2017. La Consommation Collaborative, first ed. De Boeck Supérieur.
[19] de Rivera, J., Gordo, A., Cassidy, P., Apesteguía, A., 2016. A netnographic study of P2P collaborative consumption platforms’ user interface and design. Environ. Innov. Societal Transit. 83–96.
[20] Ferraro, C., Sands, S., Brace-Govan, J., 2016. The role of fashionability in second-hand shopping motivations. J. Retail. Consum. Serv. 32, 262–268.
[21] Hwang, J., Griffiths, M., 2017. Share more drive less: millennials value perception and behavioral intent in using collaborative consumption services. J. Consum. Mark. 34(2), 132–146.
[22] Hassan, L. F. A., Jusoh, W. J. W., & Hamid, Z. (2014). Determinant of Customer Loyalty in Malaysian Takaful Industry. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 130, 362-370.
[23] Hobbs, R., 2016. Understanding the Influencers of Second-Hand Apparel Shopping Behavior. Theses and Dissertations (Comprehensive). 1887..
[24] Lee, S.M., Lee, S.J., 2005. Consumers' initial trust toward second-hand products in the electronic market. J. Comput. Inf. Syst. 46 (2), 85–98.
[25] Möhlmann, M., 2015. Collaborative consumption: determinants of satisfaction and thelikelihood of using a sharing economy option again. J.Consum. Beh. 14 (3), 193–207.
[26] Schor, J.B., Fitzmaurice, C.J., 2015. Collaborating and connecting: the emergence of the sharing economy. Handb. Res. Sustain. Cons 410.
[27] Thi Doan.(2020).. Factors affecting online purchase intention: A study of Vietnam online customers. Management Science Letters, 10(10), 2337-2342.
[28] Van de Walle, I., Hébeln, P., Siounandan, N., 2012. Les secondes vies des objets: les pratiques d’acquisition et de délaissement des produits de consommation. Cahier derecherche, vol. 290 CREDOC
[29] Yoshida , Masayuki; Brian S.Gordon; MakotoNakazawa ;ShigekiShibuya ;NaoyukiFujiwara; ,(2018),” Bridging the gap between social media and behavioral brand loyalty”, Electronic Commerce Research and Applications Volume 28, March–April 2018, Pages 208-218.
- صفحات : 92-105
-
دانلود فایل
( 866.23 KB )