-
آرشیو :
نسخه بهار 1400 - جلد اول
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
شناسه دیجیتال (DOI) :
10.22034/JOAS.2021.0620.0652
-
کد پذیرش :
12002
-
موضوع :
مدیریت فناوری اطلاعات
-
نویسنده/گان :
ژاندارک خلیفه سلطانی
-
کلید واژه :
هوش تجاری، بهره وری عملکرد مدیریت ، کیفیت سلامت.
-
مراجع :
[1] پارسی, مریم؛ ابوالفضل کیانی نیکو و رویا محمودی، ۱۳۹۵، هوش تجاری و تأثیرات آن بر تصمیمات کلان سازمانی، نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی، تهران، دانشگاه شهید بهشتی
[2] قاسمیان, مهین و حامد فضل الله تبار، ۱۳۹۵، مدل هوش تجاری برای مدیریت سیستم های سلامت با استفاده از شبکه ارتباطی کاربران،چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری، تهران، دانشگاه شهید بهشتی
[3] میرهادی, سیدروح الله، ۱۳۹۷، بررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی از طریق نقش میانجی فناوری اطلاعات، دومین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اجتماعی، تهران، مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی
[4] Božič, K., & Dimovski, V. (2019). Business intelligence and analytics for value creation: The role of absorptive capacity. International Journal of Information Management, 46, 93-103.
[5] Cody W, Jeffrey T, Vikas K, Spangler W. The integration of business intelligence and knowledge management. IBM systems journal 2002; 41(4): 697-713.
[6] Kurnia, P. F. (2018). Business Intelligence Model to Analyze Social Media Information. Procedia Computer Science, 135, 5-14.
[7] Poon EG, Blumenthal D, Jaggi T, Honour MM, Bates DW, Kaushal R. Overcoming barriers to adopting and implementing computerized physician order entry systems in U.S. hospitals. Health Aff 2004; 23:184-190.
[8] Pareek D. Business Intelligence for telecommunications. UK: CRC Press; 2006.
[9] Sabherwal R, Becerra I. Business Intelligence: practices, technologies and Management nt. New York: John Wiley Publication; 2011.
- صفحات : 34-46
-
دانلود فایل
( 578.14 KB )