-
آرشیو :
نسخه بهار 1400 - جلد اول
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
شناسه دیجیتال (DOI) :
10.22034/JOAS.2021.0620.0821
-
کد پذیرش :
12014
-
موضوع :
مدیریت بازرگانی
-
نویسنده/گان :
سید رضا موسوی زاده، سید مرتضی ذوالفقاری اجلال منش
-
کلید واژه :
دلزدگي، رضايت مشتري، صنعت رستوران، قصد تغيير برند، كيفيت ادراك شده.
-
مراجع :
[1] اکبری،م.، ابراهیم پور ازبری، م.، اقدامی تطفی.،(1396). "بررسی تاثیر نوستالوژیک درک شده بر دلبستگی به مکان، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری"، سال سیزدهم، شماره 44، زمستان 1397، صفحات 190-171.
[2] خاکي، غ.، (1379). کتاب روش پژوهش در مديريت، تهران : مرکز انتشارات دانشگاه آزاد اسلامي.
[3] دهشتی شاهرخ، ز.، حاجی نوروزی، ا.، (1395)." اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعه موردی: رستوران های ایتالیایی شهر تهران). مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره8، شماره3، پاییز 1395.
[4] رحمانی، ز.ا.، عاقلی،م.، حاجی مقسمی، ز.، (1394). " نقش منحصر به فرد بودن برند بر وفاداری به برندهای لوکس در بین مشتریان فروشگاه زنجیره ای خونه به خونه"، كنفرانس پژوهش هاي نوين در علوم انساني, دوره2.
[5] فتحعلی، م.، خیری،ب.، (1394). "بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس"، مجله مدیریت بازاریابی، شماره 26، بهار 1394.
[6] فکور ثقیه، ا.م.، قوی هیکل، م.، ایلانی، ر.، (1399). " بررسی تأثیر نیاز مصرفکنندگان به منحصربهفردبودن، بر رفتار خرید آنها بهوسیلۀ خوداِبرازی و خودنمایی"، فصلنامه علمی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دهم، شماره چهارم، شماره پیاپی (39)، زمستان 1399.
[7] نوروزی،ح.، رضایی، ا.، (1397). "بررسی عوامل فردی و اجتماعی موثر بر خودنگاره و تاثیر آن در خرید کالای لوکس"، مطالعات رفتار مصرف کننده، 5(2)، 54-39.
[8] Bernrd, J., (2003) Macqarie ABC dictionary; Australia’s national dictionary J.Bernard. North Ryde NSW.
[9] Cătălin, M. C., & Andreea, P. (2014),Brands as a mean of consumer selfexpression and desired personal lifestyle, Procedia-Social and Behavioral Sciences,109, 103-107.
[10] Grisaffe, D. B., & Nguyen, H. P. (2011). Antecedents of emotional attachment to brands. Journal of Business Research, 64(10), 1052-1059.
[11] Ha, J. & Jang, S. (2013). Variety Seeking in Restaurant Choice and Its Drivers, Hospitality Management, 32: 155-168.
[12] Kauppinen-Rnen, H., Bjrk, P., Lnnstrm, A., & Jauffret, M. N. (2018), How consumers' need for uniqueness, selfmonitoring, and social identity affect their choices when luxury brands visually shout versus whisper, Journal of Business Research, 84, 72-81
[13] Latter, C., Phau, I., & Marchegiani, C. (2010), The roles of consumers need for uniqueness and status consumption in haute couture luxury brands, Journal of Global Fashion Marketing, 1(4), 206-214
[14] Morrison, M., Gan, S., Dubelaar, C., & Oppewal, H. (2011). In-store music and aroma influences on shopper behavior and satisfaction. Journal of Business Research, 64(6), 558-564.
[15] Morrison, M., Gan, S., Dubelaar, C., & Oppewal, H. (2011). In-store music and aroma influences on shopper behavior and satisfaction. Journal of Business Research, 64(6), 558-564.
[16] Peng, N ., Chen, A.(2021). Consumers’ luxury restaurant reservation session abandonment behavior during the COVID-19 pandemic: The influence of luxury restaurant attachment, emotional ambivalence, and luxury consumption goals , International Journal of Hospitality Management Volume 94, April 2021, 102891.
[17] Seo, S. (2018), Identifying the Influences of Psychological Factors on Fashion Customization. LSU Master's Theses, Louisiana State University.
[18] Srivastava, A., 7 Balaji, M. S. (2018),Consumer dispositions toward global brands, Marketing Intelligence & Planning, 36(6), 618-632.
- صفحات : 47-59
-
دانلود فایل
( 408.26 KB )