-
آرشیو :
نسخه زمستان 1399
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
11983
-
موضوع :
سایر شاخه های مدیریت
-
نویسنده/گان :
پریسا شکری
-
کلید واژه :
پیاده سازی، عوامل مؤثر بر پیاده سازی موافق، ارتباط با مشتری، CRM، بانکداری.
-
مراجع :
[1] آقاشیری، ابولفضل (۱۳۹۳). مدیریت ارتباط با مشتری، تهران: دانشگاه آزاد اسلامی
[2] جلالی، علیرضا (۱۳۹۴). مدیریت ارتباط با مشتری CRM
[3] حبیبی، آرش (۱۳۸۹). عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کنفرانس بین المللی مدیریت دانشگاه صنعتی شریف
[4] حبیبی، آرش (۱۳۸۹). سنجش زیر ساخت های بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کنفرانس و بین المللی مدیریت دانشگاه صنعتی شریف
[5] مصلحی، نیره (۱۳۹۴). مدیریت ارتباط با مشتری (CRM مطالعه موردی شرکت پارس مدیر، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه فردوسی مشهد
- صفحات : 97-111
-
دانلود فایل
( 421.33 KB )