-
آرشیو :
نسخه بهار 1400 - جلد دوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
12017
-
موضوع :
مدیریت دولتی
-
نویسنده/گان :
لیلا قائمی
-
کلید واژه :
شناسایی عوامل - عملکرد سازمانی - کیفیت تولید - نوآوری در تولید
-
مراجع :
[1] عبدلی قهرمان. نظام ملی نوآوری, ابداعات و جهش اقتصادی. پژوهش های اقتصادی ایران.
[2] اصلاح الگوی مصرف، بستری برای تحقق جهش تولید نویسندگان: شمخانی اژدر رشیدی مهران دانشگاه شهید بهشتی تهران، ایران
[3] شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در شکل گیری فرهنگ جهش تولید با روش دلفی فازی نویسنده: رضا سپهوند، صابر تقی پور، معصومه مومنی مفرد
[4] طراحی چارچوب ارتباط اقتصادی فروشگاه های زنجیره ای و نظام تولید کشور (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهروند)مرتضی سلطانی، سید سعید راد*، ابوالفضل خسروی، میثم شفیعی رودپشتی، مهدی خادمی گراشی فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری، پیاپی ۳۳ (زمستان ۱۳۹۹)، صص ۱۲۵ -۱۴۲
[5] Abramowitz M.(1956). Resource and Output Trend in the United States Since 1870, American Economic Review 46(2) PP3 - 23
[6] Bush V. (1945). Science, the Endless Frontier. National Science FoundationWashington DC
[7] Eaton J, Kortum S. (1999). International Technology Diffusion Theory andMeasurement International Economic Review 40(3): PP 537-570.
[8] Fagerberg J Verspagen B. (2002). Technology - Gap, Innovation - Diffusion,and Transformation Research Policy 31, PP 1291 – 1304
[9] Furman, L. J Hayes, R. (2004). Catching Up or Standing Still? National Innovative Productivity among Follower Countries. Research Policy 33.pp1324-1354
[10] Furman, L. J Scott Stern. (2002). The Determinants of National Innovative Capacity. Research Policy 31.
[11] Handbook of Production Management Methods Gideon Halevi
- صفحات : 8-20
-
دانلود فایل
( 397.50 KB )