-
آرشیو :
نسخه تابستان 1400 - جلد اول
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
شناسه دیجیتال (DOI) :
10.22034/JOAS.2021.0812.0854
-
کد پذیرش :
12024
-
موضوع :
مدیریت دولتی
-
نویسنده/گان :
نادیا نادری نیا، جهانگیر رجبی
-
کلید واژه :
صادرات خشکبار، روش AHP
-
مراجع :
[1] اسحاق زاده، رضا و حیدری، محمد،1396،بررسی تاثیر عوامل درونی و بیرونی بر عملکرد صادرات صنعت پسته.
[2] اسدی فارسانی، محمود و مالکی، مجتبی، (۱۳۹6)، تاثیر ابعاد بازارگرایی بر عملکرد صادرات خشکبار در ایران،سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی،بندرعباس.
[3] اسدی فارسانی، محمود و مالکی، مجتبی، (۱۳۹6)، تاثیر قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات خشکبار ایران،سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی،بندرعباس.
[4] رسولی نژاد، احسان و طالبی، فائزه، (۱۳۹8)، رونق صادرات ایران تحت تحریم های غرب: مورد صادرات خشکبار ایران به فدراسیون روسیه،چهارمین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار،تهران.
[5] سليمانی؛ یاسر، آزاد؛ ناصر (1396)، شناسایی و رتبه بندي عوامل موثر بر توسعه صادرات پسته ایران با روش تحليل سلسله مراتبی، پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، شماره 8 ، زمستان 1396 ،ص 24 -1.
[6] کرباسی، علیرضا، توحیدی، امیرحسین، (1394)، عوامل موثر بر صادرات پسته ایران، تحقیقات اقتصاد کشاورزی، جلد 7، شماره 1، صص 112-91.
[7] کرمپور، عبدالحسین و نصابی، وحیدرضا و احمدی، حیدر، (۱۳۹9)، ارائه مدل خوشه های صادراتی با رویکرد کارآفرینی بین المللی (موردمطالعه: صادرات محصول کشمش)،دومین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق،تهران.
[8] محمدی.ح. سخی هانی، ف. 1394 .عوامل موثر بر صادرات پسته دایران. مجله تحقیقات اقتصاد کشاورزی، جلد7 ،شماره2 ، .63-81 صص
[9] محمودی میمند، محمد، قربانی، علی، بخت آزمای بناب، محمد، (1390)، موانع پذیرش تجارت الکترونیکی در صنعت صادرات خشکبار مطالعه موردی استان آذربایجان شرقی، فراسوی مدیریت، سال پنجم، شماره 19، صص 210-179.
[10] مدنی قمی، مسعود، (۱۳۹۰)، بررسی تأثیرات برنامه های توسعه صادرات دولت بر عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط با تأکید بر متغیر تعدیل کننده تجربه صادراتی (مطالعه موردی: شرکت های صادر کننده خرما، آجیل و خشکبار استان تهران) پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی.
[11] نجفی، امیر و بیگی، جمال، (۱۳98)، شناسایی عوامل موثر بر صادرات خشکبار در ایران،ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار، تهران.
[12] نوروزی، حسین و عبداله پور، سجاد و گنجعلی وند، سمیه و معصومی، سیده غزل، (۱۳۹7)، تاثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار.
[13] همتی فر و حسین عابدی، (۱۳۹5)، رشد میزان صادرات خشکبار طی ده ماهه نخست ۱۳۹۵، مؤسسه آموزش عالی کار واحد خرم دره. معاونت بررسی های اقتصادی.. اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی تهران.
[14] Deepika, M G, (2021), EXPORT PERFORMANCE AND FACTORS AFFECTING COMPETITIVENESS OF PLANTATION COMMODITIES IN INDIA, Centre for Development Studies, http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/566.
[15] Mushair. Hasibullah, D. Murugananthi, (2020), A. Rohini, Export Performance and Trade Direction of Fresh and Dried Grapes (Raisin): Evidence from Afghanistan, Journal of Economics, Management and Trade, Page 37-44, Published: 24 June 2020
[16] Okoh. N. Rosemary. (2014); "Global Integration and Growth of Nigeria's Non-oil Exports", Department of Economics, Delta State University, Oxford, UK, March.
- صفحات : 26-42
-
دانلود فایل
( 447.51 KB )