-
آرشیو :
نسخه تابستان 1400 - جلد دوم
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
12030
-
موضوع :
سایر شاخه های مدیریت
-
نویسنده/گان :
داود مژدکانلو، سعید بلوچی
-
کلید واژه :
کیفیت وب سایت، قابلیت استفاده، کیفیت اطلاعات، خدمات متقابل
-
مراجع :
[1] آدینه ضامنجانی، جواد( 1379 ). بررسی تأثیر عوامل خدمات پس از فروش بر رضایت مشتریان شرکت کامپیوتري ایز ایران. پایان نامه کارشناسی کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده مدیریت.
[2] ترجمۀ حبیب لله. « مدیریت کیفیت فراگیر (TPM) ». ( -2 تنر، آرتور و ایرونیک ارودیتورو ( 1376 شرکت، اصفهان: نشر ارکان، چاپ اول.
[3] -3 حسینی، میرزا حسن و احمدي نژاد، مصطفی و قادري، سمیه( 1389 ). بررسی و سنجش کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندي مشتریان؛ مطالعه موردي بانک تجارت. بررسی بازرگانی، ش 42
[4] دیواندري علی، دلخواه جلیل( 1384 ). تدوین و طراحی مدلی براي سنجش رضایت مندي مشتریان در صنعت
[5] رنجبریان و رشید کابلی و حق شناس و یاوري( 1381 ). بررسی رضایت مشتري از کیفیت خدمات پس از فروش مورد مطالعه: شرکت زیراکس در استان اصفهان. فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره 25
[6] روستا، احمد و ونوس، داور و ابراهیمی، عبدالمجید( 1388 ). مدیریت بازاریابی. تهران : انتشارات سمت. چاپ سیزدهم، ص ص 250
[7] سرداري احمد و زاهدي منش مهدي( 1390 ).کیفیت خدمات در بانکداري الکترونیک. تهران : دانشگاه
[8] شهبازي، اسحاق( 1382 ). بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتذیان از خدمات پس ازفروشپایان نامه کارشناسی ارشد،. AHP شرکت ایران خودرو و الویت بندي آنها با استفاده از تکنیک
[9] Luoh.h, Tsaur.s(2011).Customers’ perceptions of service quality: Do servers’ age stereotypes matter?. International Journal of Hospitality Management,v 30, pp 283–289.
[10] Parasuraman, A., Zeithaml, V. A., & Berry, L. L (1985). A conceptual model of service quality and its implications for future research. Journal of Marketing,v 49,pp 41–50. 22
[11] Ross, I. Juwaheer, A (2004). Service Quality and Store Performance: Some Evidence from Greece. Journal of Management Service Quality, Vol. 5, PP. 24-50.
[12] Yoon.c (2010). Antecedents of customer satisfaction with online banking in China: The effects of experience. Computers in Human Behavior,v 26,pp 1296– 1304.
[13] Yu Kyoung Kim, Hyung Ryong Lee (2011). Customer satisfaction using low cost carriers. Tourism Management No 32,pp 235–243
[14] Francis Buttle (1996).SERVQUAL: review, critique, research agenda. European Journal of Marketing; Vol. 30, No. 1, pp: 8- 32.
[15] Yoon.c (2010). Antecedents of customer satisfaction with online banking in China: The effects of experience. Computers in Human Behavior,v 26,pages 1296–1304.
[16] Crosby, Ph(2004).Quality Without Tears: The Art of Hasher Free Management. Mc Grow Hill, New York,01.03.
[17] Varga, S. l., Lusch, RF (2004). the Four Service Marketing Myths- Remnants of a Goods- Based Manufacturing Model. Journal of Service Research, Vol. 6, PP. 324-335.
[18] Beerli A., Martin J.D., Quintana A (2004). A model of customer loyalty in the retail banking market. European Journal of Marketing, Vol. 38, No. 1/2, pp 253- 275.
[19] Frozande, B(2003).Marketing management: analysis, programming, performing nad control. Translated by. Tehran: Atropat press. Keiningham, T.L., Coil, B., Andreassen, T.W., & Aksoy, L. (2007). A Longitudinal Examination of Net Promoter and Firm Revenue Growth. Journal of Marketing, 71 (July), 39-51.
[20] feredric Kasu (2007). Developing culture / services and taking advantage of a seven agent in this area. Journal of management union cradit -24.
[21] Lam, T.K.P(1999). assessment of Customer expectations perceived of after sales service. Journal of Market-focused Management, Vol. 5 No. 10, pp 43.
[22] cooler & saloon berger(2009). Assessment of customer expectations of after sales services quality in automobile purchase. Journal of Marketing , Vol 8.No12.PP 23-45.
- صفحات : 82-94
-
دانلود فایل
( 421.11 KB )