-
آرشیو :
نسخه بهار 1400 - جلد اول
-
کد پذیرش :
11999
-
موضوع :
سایر شاخه ها
-
نویسنده/گان :
| داوودمژدکانلو، سیدحسین سجادی، امیرمقیم
-
زبان :
فارسی
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
چکیده مقاله به فارسی :
ظهور فناوری اطلاعات، توسعه و کاربرد آن در بخش های مختلف جامعه، جوانب متعددی از فعالیت های اجتماعی- اقتصادی انسان ها،سازمان ها و کشور را تحت تاثیر قرار داده است. از بعد اقتصادی اثرات فناوری اطلاعات وارتباطات رویت است،در بازارهای مدرن ورود فناوری اطلاعات موجب تغییرات قابل ملاحضه ای در فعالیت های تجاری به ویژه به طور اعم و پدیده تجارت الکترونیکی به طور اخص در بازارهای تمامی کشورها به وضوح قابل فعالیت های مرتبط با بازاریابی،ارتباطات توزیع شده است.به ویژه آنکه استفاده از اینترنت در مفهوم تجاری آن سازمان ها رابه سمت بازارهای جهانی جدید سوق داده است،به گونه ای که بنگاها و مصرف کننده گان نه تنها برای مبادله اطلاعات بلکه برای مبادله تمامی تمامی کالاها و خدمات فرصت هایی جدیدی به دست آورده اند.
-
لیست منابع :
[1] بانک مقالات بازاریابی http://MarketingArticles.ir
[2] www.rasekhoon.net
[3] مهدی شجری.مرتضی سرگلزایی جوان.(تجارت اکترونیک سال92).انتشارات دانشگاه امیرکبیر
[4] (کیگان، وارن جی) 1331 (؛مدیریت بازاریابی جهانی،ترجمه عبد الحمید ابراهیمی، دفتر پژوهشهاي فرهنگی
[5] حیدرآبادي، کاوه، تجارت آنلاین، انتشارات رسام،
[6] معاونت پژوهش و آموزش،گروه مطالعات و پژوهشهای فناوری اطلاعات و ارتباطات،تجارت الکترونیک و توسعه
[7] صنایعی، علی 1332 تجارت الکترونیکی در هزاره سوم،مجموعه مقالات همایش تجارت الکترونیکی، موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگانی
[8] فتحی، سعید 1333 تجارت الکترونیکی و کسبوکار الکترونیکی:مفاهیم و تعاریف، تجارت الکترونیکی مفاهیم و کاربردها، موسسه مطالعات وپژوهشهاي بازرگانی
[9] صادرات، تهران، موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی،87
[10] کاتلر، فیلیپ و گري آمسترانگ 1332 ؛مدیریت بازاریابی،ترجمه بهمن فروزنده ، نشر آتروپات
[11] Kotler Philip Armstrong Gray,(2002);Marketing Management,Prentice Hall Strauss Judy,El-ansary A del,Raymond Frost(2003):E-Marketing,Prentice Hall of India.
[12] Turban.L,Lee.J,King.D,and Chung H.M,(2002);Electrinic Commerce:A . Management Perspective,Prentice Hall,New York,NY
[13] Translate via STRS.ir: www.STRS.ir
-
کلمات کلیدی به فارسی :
تجارت الکترونیک، توسعه، صادرات، تجارت.
-
چکیده مقاله به انگلیسی :
-
کلمات کلیدی به انگلیسی :
- صفحات : 105-127
-
دانلود فایل
( 342.83 KB )