-
آرشیو :
نسخه بهار 1402 - جلد دوم
-
کد پذیرش :
12158
-
موضوع :
مدیریت دولتی
-
نویسنده/گان :
| نادر بهاری، زهرا ایرجی پرمهر، پرویز ایمانی جبه دار، امین رضاپور جله دار، علی سیفی کلخوران
-
زبان :
فارسی
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
چکیده مقاله به فارسی :
این پژوهش با هدف بررسی نقش ارزیابی و بهبود عملکرد بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان شرکت کاله) تدوین شده است. روش پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی و از نظر زمان جمع آوری داده های مورد نیاز، تک مقطعی می باشد. روش نمونه گیری تصادفی است. جامعهی آماری این پژوهش را کلیه مشتریان شرکت کاله که در مجموع ناحدود هستند. نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران به تعداد 384 نمونه آماری بدست آمد. جمع آوري دادهها بر اساس پرسشنامههای استاندارد صورت گرفت. متغیرهای مورد بررسی، ارزیابی و بهبود عملکرد و رضایت مشتریان در این تحقیق می باشند. نتایج تحقیقات در بین مشتریان شرکت کاله نشان داد که، ارزیابی و بهبود عملکرد بر رضایت مشتریان در بین مشتریان شرکت کاله تاثیر دارد و ارزیابی و بهبود عملکرد با رضایت مشتریان در بین مشتریان شرکت کاله رابطه مثبت و متوسط دارد. در انتها نیز پیشنهادهایی برای محققین آتی ارائه گردید.
-
لیست منابع :
اسفندیار اسماعیل، جهانگیر فرد مجید، حسینی سید مهدی.(1394). ارزیابی عمکرد سازمانهای دولتی (بر اساس مدل تعالی سازمانی بالدریج) و بررسی رابطه آن با سلامت اداری کارکنان دستگاه های دولتی فیروزکوه، پژوهشگر (فصلنامه مدیریت)، سال دوازدهم، شماره 37.
نادری ناهید، هویدا رضا، سیادت علی، نادری محمد رضا. (1389). رابطه عدالت سازمانی با مولفه های ارزیابی عملکرد شرکت پالایش نفت اصفهان، رویکردهای نوین آموزشی، سال 5، شماره پیاپی 12.
عسگری ناصر، حیدری حامد. (1394). ارائه الگویی از عوامل موثر بر اعتماد و رضایت مکشتری در بخش تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: سایت های تخفیف گروهی)، مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 7، شماره 3، صص 674-655.
Parker, C. (2000). Performance measurement. Work study. Gholamzadeh.D. Tahvildar. A (2012). survering the relationships between leadership styles, organizational health and workplace bullying. journal of global strategic management.12.
VigodaGadot, A. (2007). Goal setting theory, job feedback and OCB: Lessons from a longitudinal study. Basic and Applied Social Psychology, 29(2), 119128.
Liu, X., & Kao, Z. (2022). Research on influencing factors of customer satisfaction of e-commerce of characteristic agricultural products. Procedia Computer Science, 199, 1505-1512.
Tariq, M.L., Humayon, A.A., Bhutta, M.H., Danish, R.Q. (2014). Impact of Effective Advertisement on Brand Equity and Brand Switching Behavior; Study of Food and Beverages Industry in Emerging Market, Research Journal of Recent Sciences,3(6):4045.
-
کلمات کلیدی به فارسی :
ارزیابی و بهبود عملکرد، رضایت مشتریان، مشتریان شرکت کاله.
-
چکیده مقاله به انگلیسی :
This research was compiled with the aim of investigating the role of organizational justice on organizational health in the governorates of Ardabil province. The research method is descriptive-survey and in terms of the required data collection time, it is single-section. The sampling method is random. The statistical population of this research is all the employees of the governorates of Ardabil province, which are 350 people including full-time contract workers and official employees. The statistical sample was obtained using Cochran's formula in the number of 183 statistical samples. Data collection was based on standard questionnaires. The investigated variables are organizational justice and organizational health in this research. The results of research among all employees of governorates of Ardabil province showed that organizational justice has an impact on organizational health in governorates of Ardabil province and organizational justice has a positive and strong relationship with organizational health in governorates of Ardabil province. At the end, suggestions for future researchers were presented.
-
کلمات کلیدی به انگلیسی :
Evaluation and improvement of performance, customer satisfaction, customers of Kalleh company
- صفحات : 22-34
-
دانلود فایل
( 500.50 KB )